| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 11 日 星期四  |
| 2007-10-11 |
今日Drawing lessson 個個show哂d功課出黎被個牙sir同miss彈-.-"
有d人被人話係垃圾,,,真係慘~
牙sir話對我地好失望喎-.-"(個個星期都係咁講)
今日既drawing堂好悶,瞓著咁制-.-"
lunch,去食m記,,then去打機
我地打到3:30先打的返去,,,遲到-.-"
P.E堂,好無聊....
果部成龍機...真係少少都唔知想點-.-"
去左健身房試機,,,好攰-.-"
上完堂同佢地一齊走啦.....
點知我落落下樓梯...差錯腳-.-"嚇死我....'
仲要被人笑...."好慘-口-"
唉....今晚又要做功課....煩煩煩~"~
p.s聽日放學約左曉羚>33<!!
唔該蛋治幫我整個powerpoint,仲有唔該牙豪借左隻碟俾我裝powerpoint^^
|
| 刊登時間︰2007-10-12 03:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 10 日 星期三  |
| 2007-10-10 |
好白痴牙>"<....
今朝6:30就起左身,點知換好哂衫果陣..
突然記起原來返9:30-.-"
早左成粒鍾=.="好無聊牙!!
唉.....傻左!!-.-"
DESIGN! d功課真係做死人喇.....
DESIGN lesson果陣蛋治勁搖牙杰樽水,
點知被牙杰睇到....哈哈~傻仔>v<!!!
lunch三個鍾,老公陪我食野,影貼紙相,
好耐冇影喇>v<!好搞笑^^
|
| 刊登時間︰2007-10-12 03:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 8 日 星期一  |
| 2007-10-08 |
今日返1:30
11點起身,好快搞掂d野就落去幫牙媽去銀行整野
then同老公一齊食m記,然後送我返學
今日上英文堂既時間過得好快
放學去左打網球...熱死人-.-"
最好笑係蛋治,,,,哈哈!!!
佢想將個網球掟下睇下有幾高,
點知掟中自己,,,哈哈~被我睇到了!!!好白痴牙你!!
笑死我牙>v<!!!hahaha!!!!(好在我仲記得打o係日記度>v<!!)
死喇...岩岩幫牙媽整野果陣....被條剌吉到...點算牙...點整返出黎牙>.<"
好痛牙....搵針整返出黎?!好恐怖喎....>"<
p.s期待今個星期六去唱k同埋下星期五去睇戲牙>v<!!!
(希望有錢去-.-")
|
| 刊登時間︰2007-10-08 09:36 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 7 日 星期日  |
| 2007-10-07 |
今朝同老公去尖咀睇<魔幻星塵>
套戲得5個人睇....咁少人好恐怖牙>"<
老公睇睇下又瞓著左,,,,,,得我睇....我仲要嚇親-.-"
睇完去左食野同打機,
then去左cwb上左去老公返工果度睇下,
佢帶左個fd上去聽,我都聽埋一份,
咁細間既-.-",見到好多名星既簽名,
呢份工好似好難做咁-.-"
又冇底薪,淨係計俑....
之後老公同佢個fdo係火炭落車返馬會,
我就自己返屋企lu......
p.s又話今日影貼紙相....."
我要食糖冬甩>"<(點解我日日都有野想食既~"~?)
|
| 刊登時間︰2007-10-07 10:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 6 日 星期六  |
| 2007-10-06 |
今日老公買左著片俾我食,
我係屋企煮定野俾佢食,,,
點知d麵太少水,乾得制...好難食-.-"
唉....你成日咁夜出街,又夜瞓,依家又病喇...
點解要咁-.-?
我要飲啤酒>"<
|
| 刊登時間︰2007-10-06 07:22 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 87 | »
|