| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 26 日 星期三  |
2007 年 9 月 25 日 星期二  |
| 2007-09-25 |
十一點幾同小輝玩cam,,,好搞笑~!!
佢o係加拿大就黎悶死,,,真係慘~
我等你暑假返黎一齊去玩>v<!!
十二點幾出門口,,蛋治帶我去新浦崗考評局交表
然後落旺角打機~好玩!!!
then四點幾去沙田幫牙媽交表
and約左家傑食糖水....then又走左去打機^^"
六點幾返到粉嶺,行返黎果陣..好想喊....依家好辛苦....
|
| 刊登時間︰2007-09-25 07:06 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 22 日 星期六  |
| 2007-09-22 |
今日十點幾起身,牙妹去左沙田睇戲
都唔知點講牙媽好喇....
我o係佢面前食早餐...食完喇,,,佢叫我快d食早餐-.-"
then我掠衫啦,,,掠完喇....佢話快d去掠衫啦-.-"
一點去出門口,,,搵曉羚^^
今日約左曉羚行街>v<!!好耐冇見喇>333<"
好多野傾@@!!
約左下次去唱k>3<!!一定會笑死~哈哈!!!
P.S 記得每日改個名俾我牙-口-"哈~^^
|
| 刊登時間︰2007-09-22 11:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 20 日 星期四  |
| 2007-09-20 |
今日上DRAWING LESSON好好玩牙!!!
一張A4紙分開三張,三個人一組
一個畫動物既頭,一個畫怪獸身,一個畫腳
我負責畫腳,畫完併返埋幅圖好得意~~!!
之後九個人一組,九張A1 SIZE既畫紙貼埋一齊
諗到乜就畫乜...我地除哂鞋企上畫紙度畫....好玩好玩!!!
LUNCH三個鍾-.-"....十幾個人一齊飲茶....
又遇見牙生,,,噚日又見到,,,,
之後返IVE CARTEEN坐,,,,同蛋治係咁傾...
THEN上SAO,,,,,個MISS好似好嚴咁-.-"
蛋治坐隔離,,,,笑死我~哈哈哈哈!!!
今日真係好開心~ |
| 刊登時間︰2007-09-20 08:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 19 日 星期三  |
| 2007-09-19 |
今朝返8:30,,,,好早-口-"
上DFA....講d字型....好難,,我唔識牙>"<
有功課做lu...............~"~
lunch超正@@"
成班廿幾人落哂機鋪打機>v<!!!
同蛋治玩跳舞機,,,,,仲有太鼓.....好玩好玩>﹏<!!!
牙貓玩d music game好勁-口-"
玩到三點返ive上英文...
仲以為全意人一齊遲到添-.-"miss仲遲過我地....."
好搞笑~~!!蛋治,男班長同牙豪o係課室度玩打捧球...仲要跑圈-.-~笑死....哈哈!!!
miss有miss講...我地有我地傾.....好開心~
牙傑本視覺日記好搞笑@v@"
放學係月台遇見男班長同牙藍....一齊搭車... |
| 刊登時間︰2007-09-19 08:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 87 | »
|