| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 5 日 星期五  |
| 2007-10-05 |
早餐...檸檬荼
LUNCH....紅豆冰
四點幾買左個西多士食...好味>V<!!
依家好想食著片-口-"
電腦堂好悶.....
之後英文補堂,O係電腦室上
個耳筒可以同隔離D人對話
蛋治同KEVIN坐我隔離,佢兩個勁白痴
笑鬼死我~哈哈!!!!
BOBO2又係好好笑~
日日返去都笑死咁制....哈~!!
又要做功課,,,,好煩~"~
依家做下先@@"
|
| 刊登時間︰2007-10-05 08:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 4 日 星期四  |
| 2007-10-04 |
噚晚冇乜點瞓過,眼都腫哂,好在今朝冇噚晚咁腫咋
照鏡果陣我會自己嚇死自己-.-"
牙貓朝早冇返,牙杰等埋我行返去
DRAWING LESSON又要做功課....依家好多野做牙>"<
eng lesson前蛋治請我食野,上住堂黎食,正!!!
原本請食雪糕架,但點知今日黎m囉-.-"
lunch冇食到野,同左成班男仔去打機,臨走果陣撞見Au仔
三點幾返到去,牙貓返左黎lu~
今日要上P.E....點解要咁對我-口-".....好肚痛"
放學D男仔BOOK左場打table tennis,同牙貓跟埋去玩
蛋治同男班長最好笑....笑到我勁辛苦~哈哈!!!!
玩到七點鍾走人,玩到好攰牙今日,不過好開心^^
|
| 刊登時間︰2007-10-04 08:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 29 日 星期六  |
| 2007-09-29 |
多了很多3的朋友仔>33<"
真係好喇~!!
噚晚同表哥msn,,,點知佢傾傾下走左去玩PSP
唔理我>"<........之後變左同佢女朋友傾-.-"
點解你成日都係夜晚先出街?!
|
| 刊登時間︰2007-09-29 06:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 28 日 星期五  |
2007 年 9 月 27 日 星期四  |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 87 | »
|