myvmiyavi
暱稱: ×◆* 我笠仔雅ˇ愛羅武雅¢★ // ψ
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-30
2008-07-28
2008-07-12
2008-07-08
2008-07-07
文章分類
全部 (435)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
arhi
韻儀
My xanga
tampo
wing e
小熊(慧慧)
牙赤
司徒
家宜
許聰
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2007 年 12 月 2 日  星期日   晴天


2007-12-02

今朝十點幾同曉羚出去大圍求籤

我依家先知我農曆生日係十月三十日,,,,

即係今個月九號,,,,哈~連續兩日生日,,,正

我求了姻緣,,,,中籤,,,,解果個人講得超中a

要睇定d先好拍拖,唔好咁易信人,d人只係想搵著數.........

之後十一點幾去沙田買飛睇"塚愛"

d恐怖位我全部冇睇,,,,只係聽到d聲,,,都已經嚇親

睇完去左m記食野,,,正>v<!!

等到3點我同蛋治去沙田大會堂同埋我班d人一齊睇舞台劇

曉羚帶肥達再去大圍求籤,,,哈哈!!!佢下籤....俾我up中左^^"

我地睇到5點幾,,,then同蛋治去左西田搵牙康,,,,佢令仔左牙!!

同佢傾左一陣就行返火車站去尖咀搵曉羚肥達

曉羚...唔好唔開心啦>"<

行海港城.....我又被人笑了-.-"哼!!

然後去左九龍公園,,,,肥達.....真係笑死我,,,,,勁白痴牙!!!!哈

行到8點幾搭車返粉嶺係雲南米線,,,,好味^^

><....食完之後d鋪收哂....我買唔到染髮制喇,,,,我要染牙>"<

十點幾便回家了

明天逃學,,,,wa kaka

刊登時間︰2007-12-03 12:00 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 27 日  星期二   晴天


2007-11-27

十一點幾同蛋治去red box唱k

蛋治-.-"我唱唱下,,,,被佢cut左歌,,,兩次牙!!!!

唱到三點幾,,唱到把聲開始有d沙

不過仲好想繼續唱下去^^

唱完之後影相,行街,食冬甩,,好味>"<

我要儲錢電直,柒髮,買褸,買袋,,一定會儲到的!!

下次去睇戲@@!!!

傻蛋治.....你真係好傻

 

 

可唔可以俾我靜下

刊登時間︰2007-11-27 10:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 27 日  星期二   晴天


2007-11-27

我不會要一個自大的你

你現在擁有很好的,,,,那又怎樣?!

好憎你睇唔起人,

每個人都從唔同既途經為自己既目標而努力

你有什麼資格去話人?仲要係我既朋友

 

你有你既道理,但唔係你想點就點

你話唔迫我,,,點解唔尊重我點諗?

你咁既態度都會失去好多野

 

講真,,,呢一刻我寧願放棄你都唔想失去我的朋友

刊登時間︰2007-11-27 08:38 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 26 日  星期一   晴天


2007-11-26

噚晚瞓得好辛苦..>"<

多謝蛋治的朱古力,,,,

對唔住牙,,,成日令到你唔開心''

 

唉.....

朋友,,,,,他,,,,,,,,我,,,,,,,,

我真係好傻好傻好傻好傻好傻好傻好傻好傻好傻好傻好傻好傻好傻好傻好傻好傻好傻好傻好傻好傻好傻

我乜都唔知

 

刊登時間︰2007-11-26 11:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 25 日  星期日   晴天


2007-11-25

冬天....為何還未凍

多謝你的第一次

 

 

我就是卸不下對你的喜歡
原來愛會慢慢增加重量

與你約會過的地方 都捨不得刪
在腦海裡儲存欣賞

刊登時間︰2007-11-25 10:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]