| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 25 日 星期四  |
| 2007-10-25 |
今日返8:30,,,勁眼瞓,,,,火車勁多人,, 迫死左
Drawing lesson又係畫我最憎既野,,,,煩死了
睇功課diary封面,,,,個八婆又up埋d廢意見
個個都唔滿意,,,, 你既人生都幾慘下喎
明明可以高分既就俾人岩岩pass,,,
下次d功課唔會擺o係你面前的了 !!!!!
lunch,,hea左勁耐先搭的宜去沙田食野
我同蛋治好似俾人排斥咁-.-"好慘
牙貓,牙杰,bobo2唔返去上堂,,回家了
我,蛋治,牙匡,kevin又去了打機
四個一齊玩灣岸,,,,yeah~!! 我嬴左幾鋪
三點幾搭返的士返ive上pe堂,,,今日要quiz同跑步
個個要跑十個圈,,,,我跑完之後勁辛苦,,,個肚好痛
勁想嘔,,,,miss走黎扶我去厠所途,,,我嘔左 
之後miss唔俾我入返禮堂,,,驚我冷親,,
要我o係個看更室度坐,,坐左15分鐘,,,落堂了,,,我都冇乜事了
蛋治送我返屋企,,,佢牙哥話有Jay演唱會既飛12月9日
依家睇曉羚同肥達去唔去咋>"<,,,,,,     去啦去啦去啦~~~
今晚終於唔使做功課,,可以抖返一晚了
聽日一個鍾的lunch,,曉羚又黎陪我地去canteen食野,, 真好>33<!!
P.S 期待星期六  
|
| 刊登時間︰2007-10-25 07:35 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 24 日 星期三  |
| 2007-10-24 |
今日返9:30
miss說今次功課好了很多,,,真好>v<!!
終於等到12:30曉羚黎接我同蛋治放學
行去沙田果陣見到牙god同牙細,,扮哂野
我地去m記食野,,,o係m記又見到司徒同tampo-.-
今日真的是撞鬼了
曉羚唔同我地一齊上英文堂>"<
走去接肥達,,,我地被遺棄了
送完曉羚搭車出青衣,,我同蛋治行去商務途中
地下d水冼到我跌低左 ,,,,,勁驚,,好在冇事
3:30返去上英文堂我無聊得制畫左曉羚同肥達,,,邊畫邊笑死了~ 哈哈哈哈!!!
5:30放學,,有人2遲左黎唔到接我地放學囉
唯有沙田等啦,,,,同蛋治行過去,,,今日來回行左3次了
去左city'super買野,,好貴,,不過d野好令
行到7點幾蛋治肥達陪我同曉羚返粉嶺,,肥達,,唉,,,笑死我~!!
係咁講錯野,,,
(1)有粉嶺味,,,
(2)粉嶺係我地球,,,
(3)常娥上太空,,,,,唔係月亮咩?!
有肥達係度真係笑爆肚牙
功課功課,,,好煩牙

|
| 刊登時間︰2007-10-24 10:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 23 日 星期二  |
| 2007-10-23 |
今日十二點幾等埋曉羚放學就去蛋治屋企
肥達四點幾黎,,,咁慢架-.-"
肥達同曉羚o係蛋治牙哥間房唔知搞d乜,,,叫到勁大聲
曉羚都唔係溫書既,,,,得我同蛋治係度做功課
七點幾出左荃灣食野,,,,有人囉,,,,返屋企食掉低我地三個囉,,,,
我,曉羚,蛋治三個去食米線,,,勁大碗,,,我竟然食得哂,,,wakaka!!
我地等肥達落黎果陣,去左公園坐陣,,,,果個類似搖搖板既物體,,,好好玩
肥達你真係好搞笑~!!!
then去了海滂坐陣,,,10點走人,,,曉羚講左句奇怪語言
肥達同蛋治係咁講,,,,笑死我地,,,,勁辛苦
之後我同曉羚兩個搭278x回家了
四個人的日子真的非常爆笑,,,,超開心>33<""
 
|
| 刊登時間︰2007-10-24 12:32 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 22 日 星期一  |
| 2007-10-22 |
依家真係諗得好清楚
你不必等到17號了
就算到左果日都冇再拍拖
亦都唔會再同返你一齊了
雖然我係好倚賴人,,
不過依家已經習慣左依家既生活
冇話邊個冇左邊個唔得
冇左吵鬧既生活,,,好開心!!
你d垃圾朋友,,,話之佢地點講我
我就係我,,唔會被d垃圾影響到的!
誰對誰錯已經不再重要了,做返自己便足夠了
最重要的是現在為自己既目標而努力
開開心心生活是最好的!!
|
| 刊登時間︰2007-10-22 10:52 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 22 日 星期一  |
| 2007-10-22 |
好攰,,,瞓到11:30起身
今日返1:30
四個鍾英文,,,很慘...悶死>"<
唉,,,d功課,,,改完又要改,,,好煩牙
我要搵工我要搵工我要搵工我要搵工我要搵工!!!!
|
| 刊登時間︰2007-10-22 07:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 87 | »
|