myvmiyavi
暱稱: ×◆* 我笠仔雅ˇ愛羅武雅¢★ // ψ
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-30
2008-07-28
2008-07-12
2008-07-08
2008-07-07
文章分類
全部 (435)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
arhi
韻儀
My xanga
tampo
wing e
小熊(慧慧)
牙赤
司徒
家宜
許聰
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2007 年 10 月 25 日  星期四   晴天


2007-10-25

今日返8:30,,,勁眼瞓,,,,火車勁多人,,迫死左

Drawing lesson又係畫我最憎既野,,,,煩死了

睇功課diary封面,,,,個八婆又up埋d廢意見

個個都唔滿意,,,,你既人生都幾慘下喎

明明可以高分既就俾人岩岩pass,,,

下次d功課唔會擺o係你面前的了!!!!!

lunch,,hea左勁耐先搭的宜去沙田食野

我同蛋治好似俾人排斥咁-.-"好慘

牙貓,牙杰,bobo2唔返去上堂,,回家了

我,蛋治,牙匡,kevin又去了打機

四個一齊玩灣岸,,,,yeah~!!我嬴左幾鋪

三點幾搭返的士返ive上pe堂,,,今日要quiz同跑步

個個要跑十個圈,,,,我跑完之後勁辛苦,,,個肚好痛

勁想嘔,,,,miss走黎扶我去厠所途,,,我嘔左

之後miss唔俾我入返禮堂,,,驚我冷親,,

要我o係個看更室度坐,,坐左15分鐘,,,落堂了,,,我都冇乜事了

蛋治送我返屋企,,,佢牙哥話有Jay演唱會既飛12月9日

依家睇曉羚同肥達去唔去咋>"<,,,,,,去啦去啦去啦~~~

今晚終於唔使做功課,,可以抖返一晚了

聽日一個鍾的lunch,,曉羚又黎陪我地去canteen食野,,真好>33<!!

 

P.S期待星期六

刊登時間︰2007-10-25 07:35 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 24 日  星期三   晴天


2007-10-24

今日返9:30

miss說今次功課好了很多,,,真好>v<!!

終於等到12:30曉羚黎接我同蛋治放學

行去沙田果陣見到牙god同牙細,,扮哂野

我地去m記食野,,,o係m記又見到司徒同tampo-.-

今日真的是撞鬼了

曉羚唔同我地一齊上英文堂>"<

走去接肥達,,,我地被遺棄了

送完曉羚搭車出青衣,,我同蛋治行去商務途中

地下d水冼到我跌低左,,,,,勁驚,,好在冇事

3:30返去上英文堂我無聊得制畫左曉羚同肥達,,,邊畫邊笑死了~哈哈哈哈!!!

5:30放學,,有人2遲左黎唔到接我地放學囉

唯有沙田等啦,,,,同蛋治行過去,,,今日來回行左3次了

去左city'super買野,,好貴,,不過d野好令

行到7點幾蛋治肥達陪我同曉羚返粉嶺,,肥達,,唉,,,笑死我~!!

係咁講錯野,,,

(1)有粉嶺味,,,

(2)粉嶺係我地球,,,

(3)常娥上太空,,,,,唔係月亮咩?!

有肥達係度真係笑爆肚牙

功課功課,,,好煩牙

刊登時間︰2007-10-24 10:00 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 23 日  星期二   晴天


2007-10-23

今日十二點幾等埋曉羚放學就去蛋治屋企

肥達四點幾黎,,,咁慢架-.-"

肥達同曉羚o係蛋治牙哥間房唔知搞d乜,,,叫到勁大聲

曉羚都唔係溫書既,,,,得我同蛋治係度做功課

七點幾出左荃灣食野,,,,有人囉,,,,返屋企食掉低我地三個囉,,,,

我,曉羚,蛋治三個去食米線,,,勁大碗,,,我竟然食得哂,,,wakaka!!

我地等肥達落黎果陣,去左公園坐陣,,,,果個類似搖搖板既物體,,,好好玩

肥達你真係好搞笑~!!!

then去了海滂坐陣,,,10點走人,,,曉羚講左句奇怪語言

肥達同蛋治係咁講,,,,笑死我地,,,,勁辛苦

之後我同曉羚兩個搭278x回家了

四個人的日子真的非常爆笑,,,,超開心>33<""

 

刊登時間︰2007-10-24 12:32 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 22 日  星期一   晴天


2007-10-22

依家真係諗得好清楚

你不必等到17號了

就算到左果日都冇再拍拖

亦都唔會再同返你一齊了

雖然我係好倚賴人,,

不過依家已經習慣左依家既生活

冇話邊個冇左邊個唔得

冇左吵鬧既生活,,,好開心!!

你d垃圾朋友,,,話之佢地點講我

我就係我,,唔會被d垃圾影響到的!

誰對誰錯已經不再重要了,做返自己便足夠了

最重要的是現在為自己既目標而努力

開開心心生活是最好的!!

 

 

刊登時間︰2007-10-22 10:52 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 22 日  星期一   晴天


2007-10-22

好攰,,,瞓到11:30起身

今日返1:30

四個鍾英文,,,很慘...悶死>"<

唉,,,d功課,,,改完又要改,,,好煩牙

我要搵工我要搵工我要搵工我要搵工我要搵工!!!!

 

刊登時間︰2007-10-22 07:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]