myvmiyavi
暱稱: ×◆* 我笠仔雅ˇ愛羅武雅¢★ // ψ
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-30
2008-07-28
2008-07-12
2008-07-08
2008-07-07
文章分類
全部 (435)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
arhi
韻儀
My xanga
tampo
wing e
小熊(慧慧)
牙赤
司徒
家宜
許聰
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2007 年 10 月 21 日  星期日   晴天


2007-10-21

噚日朝早8點幾陪曉羚去自修室溫書,我畫野

我坐左o係好得意果個男仔隔離牙>v<!!真好~

點知10點幾我地出左黎傾計,,被人收哂d野,冇位坐>"<

去了曉羚屋企,,12點落左去山東餃子店食野,,正~好懷念牙!!

4點幾蛋治同肥達黎搵我地,,華明等,,去花都租碟,,

去埋我屋企拎野,,坐左陣就去返曉羚屋企

返到聯和墟街市買打邊爐d野

8點幾開始食野,,,9點幾落左去行,,

肥達飲醉左,,都唔知係咪真係醉的-.-"

牙媽打黎,,,,同佢講話今晚唔返去瞓,,,又開戰了

我決定不回家瞓了,,,由她罵吧~

12點四個人o係廳度睇碟"黑馬王子",,,,

一d都唔好笑,,睇到瞓著咁制,,,邊個話睇架

睇到一半,,去左曉羚牙媽間房一邊瞓住黎睇"28週後"

曉羚同肥達睇到瞓著,,得返我同蛋治睇-.-"

勁迫囉,,,四個人瞓一張床,,,勁辛苦~

得我瞓得最少....佢地 一早瞓傻左了

今朝7點幾起身,,,勁攰勁眼瞓...

肥達又話打邊爐,,點知真係打邊爐

第一次早餐係打邊爐~好白痴牙!!

我勁眼瞓黎食野-.-"

我地o係屋企hea...玩非洲話事牌,,肥達笑死我~!!!傻仔

輸左勁多次,,,同個頭掃d琴鍵,申手落厠所水再整返苫自己d毛度~哈哈

肥達3點幾自己一個返去先,,,我地瞓下又hea下咁

3點幾落去仙桃園食下午荼,,

我地三個四圍行下,返曉羚屋企瞓左陣

我瞓瞓下被佢妹妹嚇親-.-"

我同蛋治5點幾就走lu~

四個人的生活好開心牙~

今晚又開戰了

 

岩岩高佬打黎問我呢排既事,,,,仲要係打長途黎架

多謝你既關心牙,,我冇事牙,,唔使擔心

 

刊登時間︰2007-10-21 07:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 19 日  星期五   晴天


2007-10-19

今日同曉羚,蛋治,肥達一齊出旺角睇C+偵探

十二點旺角等,有人遲到囉

我地睇四點,,買完飛去影貼紙相,,然後去了cafe坐

好貴牙~我果個朱古力班cake超正>v<!!

我地班鋤dee,玩飛行棋,,,玩死我喇~肥達

俾我係咁食哂d棋,,,全部返哂屋企~哈哈>v<!!!

(黃色的那個,同姓既棋係咁衰架喇,wakaka!!!)

之後佢地陪我去見工,,等左勁

夠鍾開場喇>"<,,遲左添""

好恐怖牙>"<,,,

睇完之後,,,行街^^

肥達六點幾走人,,,要送人機

我地繼續行,,,

返到粉嶺去了公園食排包~正!!

聽日陪曉羚去自修室,,仲有打邊爐,,,

也是我們四人

 

刊登時間︰2007-10-19 10:53 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 18 日  星期四   晴天


2007-10-18

哭什麼牙哭~

噚晚只瞓了2個幾鍾,,,唉~

點解會咁?!

今朝又返8:30,,,,勁唔想返

你放低我放得好辛苦?!

我夠想所有記憶消失哂啦~

唉....算了,,,,

我要將所有野掉哂佢!!

 

 

Drawing堂,畫畫畫,,,,好煩,,

eng補堂,悶到死

lunch,我,牙貓,莎莎,蛋治,麻甩杰,牙匡,bobo2一齊去了維苑食

bobo2勁好笑~

佢講d野勁好笑,哈哈~!!!今日lunch好開心^^

3:30 P.E堂,很無聊....

返到屋企6:30了,,,,,

今日完全沒有眼瞓的感覺

期待明天的四人約會

 

 

 

刊登時間︰2007-10-18 09:29 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 17 日  星期三   晴天


2007-10-17

今日返9:30

design堂好煩牙><.....又要做功課~"~

lunch同蛋治,牙匡去左間荼餐廳食野,我地冇跟大隊去飲茶

牙匡同個o靚仔坐,,,勁好笑~哈哈!!

不過個o靚仔一d都唔好玩,,,,話我變態-"-

我同佢互串-.-"激死我

佢地係則邊係咁笑我-.-"

then又去了打機^^"

打到2點幾,,行返ive,,牙匡行得勁快牙>"<

跟都跟唔切牙.....行到我勁熱牙

英文堂勁悶,個個係度玩

 

 

妖~

四圍唱,,,,你果班人個個都係咁

 

 

 

刊登時間︰2007-10-17 08:36 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 16 日  星期二   晴天


2007-10-16

令仔周柏豪

 

刊登時間︰2007-10-16 10:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]