| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 30 日 星期二  |
| 2007-10-30 |
噚日又話今日唔使返,,,後尾又要返
搞到我同蛋治冇出去買野,,,,真係玩死
點知有幾個都話唔返
搞到蛋治今朝11點幾出去金鍾搵牙匡拎野
12點幾蛋治o係粉嶺火車站等我
我買左燒墨魚丸同末香珍珠俾佢,,佢一定好肚餓了
今日得幾個人返,,,,返到去都冇野做既-.-"
最衰部機壞左啦 ,,,返d整返好就唔使煩了
hea到四點幾走,,又買了下午荼食,,, ,好味~!!
then行去沙田買野,,,之後返屋企,,,, 落雨喎
唉....又要做功課>"<煩煩煩煩煩煩煩煩煩
期待聽晚的K buffet
06-你好嗎?
曲:謝國維
詞:方杰
編:謝國維@Baron
A1 活著便快樂麼? 某某暗戀我 應該笑麼?
事實上我亦想過 接受更加好過
B1 不錯 尚有幾個話很愛慕我
便有需要扮出雀躍麼? 潛在的陰影未過
C1 永遠孤單也不怕 是否使你驚訝
你到底有甚麼好 逼得我念掛
路過的幾多位都不算差 全城朋友妒忌著我嗎
突然陌生化 我為何流下眼淚 懂嗎? (2x 清楚嗎?)
A2 妒忌著我甚麼? 說會愛寵我 亂講也可
沒動力去認知我 卻話最喜歡我
B2 戀愛 為了使晚上可抱著過
為刺激與示威 見太多 我愛的偏偏避我
Re C1
C2 你已經娶了她嗎? 丟得走記憶嗎?
但我始終放不低 偏執有罪嗎?
受了傷 傷口死不肯結疤 仍然迷信終於等到他
遭到你欺詐 我仍然能被妒忌 真的嗎?
|
| 刊登時間︰2007-10-30 07:42 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 29 日 星期一  |
| 2007-10-29 |
今日返1:30,,,十一點起身,,
oh,,,又被曉羚傳染左了,,,
餅乾當lunch,,12:45出門口
英文堂同蛋治一齊聽歌
3點幾食下午荼,,又要補堂,,,4:30放學
勁肚痛,,,,多謝蛋治既朱古力
Twins - 精選
c:如果只准許記低某幾段
誰要再記住曾經怎中箭
如唇邊親匿的記憶 仍然溫暖
時時舔舔唇 當他美點
g:回憶中精選你可愛那一面
煩惱與缺陷其他一概不算
想當初牽手的瞬間 仍然心軟
來年忘了你以前 要寫進自傳
*c:只想從前的溫馨 不數從前的罪證
c:怨懟過盛 g:忿忿不平 t:會煞掉幸褔的迴聲
g:只想纏綿的風景 不講如何熱烈火拼
t:要記住的 我一早心領 其他 無以認領*
g:情話仍是甜 離別仍沒有變
c:分手的心酸 怎麼當經典
t:明日回味時 調味誰又要添加抱怨 g:情歌中精選最優美那一段
煩惱與缺憾其他一概不算
c:想當初牽手的瞬間 隨時心又軟
t:明明和你愛完 記憶也新鮮 Repeat*
t:只想從前的溫馨 不數從前的罪證
g:怨懟過盛 忿忿不平 怕有日從此哭盲眼睛
t:珍惜平和的心境 即使為人特別感性
c:你也無需愛出抑鬱症 情感只求盡興
t:迴聲終於都會消散安靜
情話卻永遠也 心領 |
| 刊登時間︰2007-10-29 08:42 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 28 日 星期日  |
| 2007-10-28 |
今日瞓到11點先起身,,
十二點同牙妹落去買m記返黎食,,,正!!
完全唔想做功課,,,>"<
hea左成日,,,,
六點幾睇郭品超同Fiona拍既摯愛,,勁正!!!
夜晚睇味分高下,,,笑死了
有鄭元暢,,令仔>33<
|
| 刊登時間︰2007-10-28 11:19 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 27 日 星期六  |
| 2007-10-27 |
噚晚十一點幾同曉羚sd完message
之後蛋治睇完戲,,又同佢sd到一點幾先瞓
今朝八點幾醒左,,,,瞓下醒下咁,,十點幾先起身
十一點半出門口,,巴士站等曉羚去荃灣
曉羚要拎野俾佢牙姨,,so我去蛋治屋企先
蛋治落黎接我,,買埋野食就上去
hea左陣,,,佢就整撈麵俾我食,,,好味!!
曉羚同肥達兩點先黎,,買左薯片,,正!!
本身係廳度睇碟,,,但蛋治唔識較,,so去了佢牙哥間房睇
女人本色同連體孤魂,,一套睇過了,,好悶,,,另一套太恐怖冇乜點睇
睇到八點,,,之後聽歌,,,hea到九點先出荃灣食米線
食完都十點幾lu,,,,之後同曉羚蛋治一齊搭車,肥達返屋企食飯
又是三個人快樂,一個一孤獨,,,肥達你自己反省下啦
I Jay I Jay I Jay I Jay I Jay
I Jay I Jay I Jay I Jay I Jay
I Jay I Jay I Jay I Jay I Jay
|
| 刊登時間︰2007-10-28 02:31 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 26 日 星期五  |
| 2007-10-26 |
今朝原本返9:30,,噚晚同蛋治約好今朝一齊9點起身,,10點出門口
真係正,,,可以瞓晏d
返到學校11:00,,蛋治買左雜誌,,,唔使悶,,kaka
我睇到d正野,,, 真係夾到痺
曉羚本週吉星係我,,蛋治本週吉星係曉羚,
肥達本週吉星係蛋治,,得我既本週吉星同佢地冇關連,,,嗚>"<
lunch曉羚黎搵我地,,佢中途見到Au仔,,叫埋佢一齊食,,,正!!
canteen冇位了,,,,去了美心食野,,,好貴牙-口-"
我地1:30繼續要上堂,,,Au仔同曉羚自由了,,,
4:25放學,,早了五分鐘,,好過冇
同莎莎,蛋治一齊搭車回家
噚日跑完,, 今日周身痛
返到屋企勁悶,,,,睇睇下劇o係張"木台"度瞓著左
牙妹見我瞓左,,,叫我俾佢用電腦
咁我走上床瞓,,,,瞓左一個鍾之後起身沖涼食飯
P.S 聽日又是四個人快樂的日子,,,正牙 |
| 刊登時間︰2007-10-26 10:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 87 | »
|