myvmiyavi
暱稱: ×◆* 我笠仔雅ˇ愛羅武雅¢★ // ψ
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-30
2008-07-28
2008-07-12
2008-07-08
2008-07-07
文章分類
全部 (435)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
arhi
韻儀
My xanga
tampo
wing e
小熊(慧慧)
牙赤
司徒
家宜
許聰
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2007 年 10 月 16 日  星期二   晴天


2007-10-16

今朝約左蛋治出黎沙田做功課

買左芒果乾食,,好味

去左m記度坐,,,見到司徒,佢隔左陣黎同我地一齊坐

then去左機鋪打機

差唔多夠鍾返學,去左許留山買野飲,芒椰芒果爽....又係芒果-.-"

遲左十分鐘,,,今日返去拉網,,遲d印T-shirt

起釘起到勁攰-.-"好麻煩牙

早左放~真好~!!

去左canteen買多士食,,,正正正>v<!!

5點幾走人,,,好眼瞓~"~

唉,,,又要做功課>"<煩煩煩!!!

 

點解d人永遠都係咁煩?!

邊個同邊個一齊又關你地事?

呢個世界男同女係咪只能存在愛情?!

唔鍾意同d女仔玩就係咁解,煩到死~!!

好在同班入面d人唔多熟

 

 

刊登時間︰2007-10-16 06:27 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 15 日  星期一   晴天


2007-10-15

今朝11:30起身

返1:30,,,,,lunch買左麵包食

牙杰火車站等埋我,,,,搵唔到牙貓

佢食哂我d牛角包>"<.....

蛋治噚晚去左睇千嬅演唱會,,,今日帶左d相返黎俾我睇^^

牙杰拎住蛋治部相機四圍影,勁白痴

麻甩杰~哈哈!!

佢話我係埃及妖后仲要無啦啦叫我做母后-.-"

英文放break落左去買薯條,,,好味>v<!!

放學既羚羚黎搵我同蛋治,,,行左陣,,,去左宜家家私行

之後叫左勁耐先叫到肥達黎囉-.-"

想黎就黎,唔想黎就唔好黎啦,,,,唔好咁婆媽

之後上左空中花園坐,,終於有得坐千秋"登"

好白痴牙,,,猜輸左一個人做底,其他坐哂上去,,,笑死>v<!!

then一齊影相

7:30回家了

 

唔想做功課唔想做功課唔想做功課唔想做功課唔想做功課唔想做功課

刊登時間︰2007-10-15 10:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 14 日  星期日   晴天


2007-10-14
難道你始終不肯相信我 還是你始終只想改變我
然後就話我很多反叛 很多不對 怪朋友不好
難道你眼中通通都會錯 誰在你眼中天天都細個
然後就話我換新工 這薪水不夠高

其實你始終不肯尊敬我 才令你始終只想規勸我
然後就問我怎麼不睡 怎麼不吃 怪脾氣不好
寧願你記得當天拖過我 炎炎吃雪糕韆鞦推過我
而就算沒有什麼好 這親暱感覺多

月光好 涼風好 如果可以透露
我不乖 但很好 只有你不知道
其實很想接近 結果先會煩躁
誰明白我的一種美好
不擔心跌倒 但
淚水不願給你看到
為我好 請不要說話全是教導
為我好 或者只需好好的擁抱
或者於今晚會做到

其實你始終不肯尊敬我 才令你始終只想規勸我
然後就話我貪玩很易 使錢很快 怪城市不好
寧願你記得當天怎愛過 陪著你至少簡單的笑過
而就算沒有什麼好 這親暱感覺多

月光好 涼風好 如果可以透露
我不乖 但很好 只有你不知道
其實很想接近 結果先會煩躁
誰明白我的一種美好
不擔心跌倒 但淚水不願給你看到
為我好 請不要說話全是教導
為我好 或者只需好好的擁抱
或者於今晚會做到

不擔心跌倒 但淚水不願給你看到
為你好 想因你放下全部態度
為你好 或者只需好好的擁抱
但偏偏今晚你未到
 
 
 
我明白自己講野並唔叻,而且又直接,
 
有時hurt到人都唔知,希望你地唔好怪我,我唔係有心的>"<對唔住~!!
 
多謝小輝^^
 
 
我並不是被人影響到先唔再同你一齊,
 
更加唔係因為有人溝我先咁,
 
只係.....你冇變過
 
真係唔想再講落下喇,一切就止完結啦。
 
 
 
刊登時間︰2007-10-14 01:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 13 日  星期六   晴天


2007-10-13

噚日放學同蛋治返粉嶺搵曉羚同肥達,

曉羚同肥達猜輸左,著情侶裝,你地真係好襯牙>v<!!

then由粉嶺行去上水,去左流星花園坐陣

就去左食味千拉麵,之後又去返流星花園坐,好好笑~哈哈!!!!

我真的要決定放棄了.....

受夠了,忍夠了

今朝同曉羚出荃彎搵蛋治同肥達唱k

然後去打機,我地四個,兩個人一組玩籃球機

蛋治話如果我入到一球就請我食雪糕,,真係好人^^

哈~我唔止入到一球牙,,連入幾球牙,,kaka>v<!!

之後諗住去肥達屋企先,點知佢d親戚係哂度

唔記得影貼紙相牙-口-"

咁我地就去租埋碟搭車去蛋治屋企,,,,

佢地,,,,租鬼片囉-.-"

wa,,,班cake真係好大隻牙,肥肥地得意牙>v<!!

我地四個,一齊坐係sofa度睇碟,,,,好恐怖>"<嚇死我

then睇老友狗狗,食著片,飲左幾罐啤酒

班cake係咁追住我隻手黎攬,超得意牙>v<!!

9點一齊帶班cake落街散步,同曉羚傾計^^

10點鍾走人lu,,,,落到樓下,馬路冇車,我地四個一齊手拖手跑,勁好笑~哈!!

肥達去7-11買左百力支俾曉羚,,真好人!!

肥達同蛋治同我地一齊搭車送我地返屋企

今日d時間過得好快牙>口<"

今日好開心牙>v<!!!

肥達同蛋治真係真係個屈機好男仔^^

今日既時間過得好快牙>"<

好想快d到下星期五牙>.<""""

 

 

刊登時間︰2007-10-14 12:02 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 12 日  星期五   晴天


2007-10-12

 

!!有得訂喇有得訂喇有得訂喇有得訂喇有得訂喇有得訂喇有得訂喇有得訂喇!!

《JAY CHOU ON THE RUN》

今朝上eng lesson冇上過堂...

全程做design既功課...好煩>"<

噚晚又成點先瞓....好眼瞓牙>口<"

bobo2真係好搞笑,,,eng堂笑死~哈!!

lunch去大排擋食,,,

au仔打黎,約左星期五見工...仲未約左時間一齊食lunch>"<

依家上緊電腦堂...介紹返自己個powerpoint

很悶很悶很悶..........................................

一陣放學搵曉羚>v<!!!

聽日唱k 唱k唱k唱k唱k唱k唱k唱k唱k唱k唱k唱k唱k

仲有打機打機打機打機打機打機打機打機打機打機打機

終於放假喇....太好喇>v<!!!!!

今晚終於都唔使做功課住喇...有得抖抖

 

P.S  有條9樣話人9樣囉.....依家邊個9 d牙!!死9仔!!

 cut你線咪cut你線囉,打黎就要聽你電話牙?咁我咪好忙?!

自己9就唔好話人9啦....死撚樣!!!

你同條女都咪又係一樣,諗下自己先話人啦~

屌~無啦啦俾人話....幾時死牙你~八公!

刊登時間︰2007-10-12 04:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]