myvmiyavi
暱稱: ×◆* 我笠仔雅ˇ愛羅武雅¢★ // ψ
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-30
2008-07-28
2008-07-12
2008-07-08
2008-07-07
文章分類
全部 (435)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
arhi
韻儀
My xanga
tampo
wing e
小熊(慧慧)
牙赤
司徒
家宜
許聰
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2007 年 12 月 28 日  星期五   晴天


2007-12-28

我知道依家要負上好大的責任,,

一個二個親戚都打黎同我講既時侯我都好想喊,,那刻我只能忍住

但呢一刻真係忍唔住.......

突然無形的壓力,,,,好辛苦

我應該點做?!我還能繼續讀書嗎?

點解我係最大果個?!

點解乜都係我?!

 

刊登時間︰2007-12-28 10:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 12 月 27 日  星期四   晴天


2007-12-27

 

 

 

只愛這愛我的你

溫柔地待我好 哪會感覺不到

 

刊登時間︰2007-12-27 07:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 12 月 26 日  星期三   晴天


2007-12-26

23/12-25/12   

三日兩夜既camp終於完了  

  

 我地o係中環搭船入去梅咼,,,架船勁泡,,,肥達勁驚,,,笑死我~!!

入到去,,,我地間房雖然唔大,,,但係都幾舒服,,,我地放低行李就行去買野

去左食m記,,,我地係m記既忠實fans~嘻嘻!!之後租左兩部單車

肥達載曉羚轉彎果陣兩個一齊趺左落地,,肥達整損左隻腳,曉羚撞到塞頭架車仲要壞左-.-"

then去換單車,,,哈哈~曉羚之後一直都唔敢俾肥達載,,,變左肥達載我,蛋治載佢,,,

我地買左勁多野食,,,夜晚一路睇碟一路食野,,肥達同曉羚睇睇下瞓左,,

 

我成晚都冇瞓過,,,唉...因為樓上個門被風吹到勁大聲,,我被個門嚇左成晚...好慘>"<

第二日

我等左成晚終於都天光喇>v<!!!d時間真係過得好慢....我地今日去行沙灘

 

果個沙灘d沙勁幼,,,,d水好清...超令,,影下相,,,then去買定bbq既野,,今晚o係沙灘隔離bbq

買完d野,,我地返上去擺野,,傾下計,食野,,等到六點幾先落去,,,,我地太攰瞓著左,,,,我終於有得瞓下>"<

夜晚超凍,,,燒住野食我都係咁凍到鎮...飲左啤酒都係咁凍>"<哈~我索性係咁行下,兜圈

bbq完,,我地行去買野食,,,去左7-11,,哈哈~!!曉羚好好笑,,,為左換hellokitty,,,好似小朋友

我地返到去,,沖埋涼倒數,,,hea下已經兩三點,,,時間真快,,,

第三日

今日我地瞓到十點幾先起身,,原本仲諗住早d起身去影下相,,,可惜太攰了

十二點交房,,我地拎埋行李去食野,then坐船出中環去荃灣,,肥達牙妹要曉羚陪 

點知出到黎發脾氣,,,搞到我地唔知點咁,,,行左陣,,肥達同佢牙妹返屋企食飯

 

 

曉羚,蛋治同我三個人去食米線,,,正~!!之後等埋肥達一齊去曉羚屋企過夜

 

 

第二朝肥達十點幾自己返左屋企lu,,,,我地又去左山東食lunch,,,好味>v<!!

  

  

  

呢幾日過得超開心牙,,期待三十一號 

 

刊登時間︰2007-12-27 07:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 12 月 17 日  星期一   晴天


2007-12-17

 

 

一千種戀愛 一些需要情淚灌溉
枯萎的溫柔 在最後會長回來
錯的愛 乃必經的配菜

刊登時間︰2007-12-17 10:48 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 12 月 16 日  星期日   晴天


2007-12-16

星期四陸運會,,,,唔使返學

兩點幾我地班去左會展睇展覽,,,,都冇野好睇既,,勁少野睇囉-.-"

then同蛋治去左旺角嘉禾睇"花鼠明星俱樂部",,,勁睇意牙,,,超好笑>v<~!!

睇完去左食河粉,,,又平又好味^﹏^,,,2左陣便回家了

 

星期五朝早上英文堂,,,12:30放學,,,,

同蛋治去左富豪度唱k,,,唱到三點鍾,,

then去了九龍唐睇家私展覽,,,又係冇野睇的-.-",,,個個展覽都係搵笨既>"<

 

星期六全日留o係屋企悶,,,煲劇,,,睇演唱會,,,正~!!

今日同曉羚肥達一齊去蛋治度,,,又hea左成日了,,,好開心,超開心,開心到爆~呵呵^^

 

 

對妳的愛 卸不下來

我就是這麼喜歡妳

I miss you,you know?

 

                                   係牙係牙,呢個世界得你一個係岩哂,乜都我錯哂牙!!乜野都關哂我事牙!!我係冇道德架~on9!!!!!!                           

刊登時間︰2007-12-16 09:10 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]