| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 9 日 星期五  |
| 2007-11-09 |
9:30返學,,無聊的英文堂又來了
練speaking,,,,,我一句也沒說過
lunch去茶餐廳度食,,,1:30電腦堂,,又是很悶
早放學,,,同蛋治去了旺角印野,,
then搵野買黎做design project
終於諗到買d咩,,,,
下個禮拜又忙了>"<
唉......

為何這麼的貴?!
開心並不代表現在快樂
一切變得灰色了
|
| 刊登時間︰2007-11-09 10:56 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 8 日 星期四  |
| 2007-11-08 |
最美的愛情回憶裡待續
愛能不能夠永遠單純沒有悲哀
愛可不可以簡簡單單沒有傷害
太多的我愛妳 讓它喘不過氣已經失去意義
戒指在哭泣 靜靜躺在抽屜它所擁有的只剩下回憶 |
| 刊登時間︰2007-11-08 10:14 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 7 日 星期三  |
| 2007-11-07 |
今日返1:30
十一點牙媽就打黎嘈醒我,,,
好攰好眼瞓,,,,
起身煮餸等牙媽返黎一齊食
12:50出門口,,返學校印野
3:30考listening,,,都唔知up乜-.-"
5:30放學,,曉羚打黎
呢個星期好忙,,,,日日都要出去>"<唉
回想起十月真係發生好多事
依家真的都過去了嗎?!
|
| 刊登時間︰2007-11-07 07:48 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 6 日 星期二  |
| 2007-11-06 |
七點幾就俾人嘈醒左-.-"
牙媽今日休息,,,又煩了
朝早去左蛋治度hea左成日
同曉羚msn,,佢上緊電腦堂,,,
牙sir放棄左佢了.... 唉,,,你俾心機啦>"<
買左蕃茄味薯片食,,,正>v<!!
功課功課功課,,,,,煩到死,,,
返黎果陣,,,,等左四架車先上,,,,
我地坐果架勁少人,,,, 超正~
聽日考listening了,,,,溫下書先~"~
杰倫牙,,,,幾時先出有"我很忙"簽名卡既版本cd架
等得好辛苦牙       |
| 刊登時間︰2007-11-06 09:17 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 5 日 星期一  |
| 2007-11-05 |
今日朝八點幾醒左,,,勁攰,,又瞓返,,,,瞓到11:20先起身
返1:30,,12:45出門口,,,去百佳買餅食,,,
最憎上英文堂,,個miss都好八婆,,平時見你d眼神都知你諗乜啦
不嬲都對呢班人冇咩好感,,,,,先唔會理你地點講
依家我既世界裹只有四個人的存在
3:30放學同蛋治去旺角買野,,撞見牙貓佢地
之後見到王力宏,,,好高牙佢@@"
不過對佢冇咩興趣,,,又唔係杰倫
快d到12月8號就好了>"<
多謝蛋治請我食草莓冬甩,,好正!!
屌~你收爹啦,,,
唔底果個應該係我牙,佢邊忽唔底牙,,
我"薜"俾佢就真喇~死九樣!!
劉若英 - 後來
*後來 我總算學會了 如何去愛
可惜你 早已遠去 消失在人海
後來 終於在眼淚中明白
有些人 一旦錯過就不再
梔子花 白花瓣 落在我藍色百褶裙上
愛你 你輕聲說
我低下頭 聞見一陣芬芳
那個永恆的夜晚 十七歲仲夏
你吻我的那個夜晚
讓我往後的時光 每當有感嘆
總想起 當天的星光
那時候的愛情 為什麼就能那樣簡單
而又是為什麼 人年少時
一定要讓深愛的人受傷
在這相似的深夜裡 你是否一樣
也在靜靜追悔感傷
如果當時我們能 不那麼倔強
現在也 不那麼遺憾
#你都如何回憶我 帶著笑或是很沉默
這些年來 有沒有人能讓你不寂寞
永遠不會再重來
有一個男孩 愛著那個女孩
|
| 刊登時間︰2007-11-05 09:58 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 87 | »
|