| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 5 日 星期二  |
| 2008-02-05 |
連續兩日都係返8:30,,,好陰公牙,,
又凍又要晨咁早迫火車,不過好在返埋今日就開始放假lu
頭果堂上DFB,,,又要諗野,,,,煩煩煩....
假期功課就係將一件物件想一百個用途
lunch果陣突然肚痛 ....
食完野之後又冇事喎
依家好熱愛上數學堂,,,個牙sir 真係好最緻..
堂堂睇佢既行為同講d野,真係笑到癲牙...真係唔知話佢傻定可愛好了  
3:30夠鍾~落堂lu....去左沙田行...
去左食mos burger,,好味!!
行行下,,牙權打黎話同坷仔過緊黎沙田買野
then join埋一齊行,,我行到六點幾便回家了
好凍好凍好凍好凍好凍好凍好凍好凍好凍好凍好凍好凍
              
好野~聽日有得睇灌籃~ar Jay 牙 呵呵呵   
|
| 刊登時間︰2008-02-05 10:25 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 2 日 星期六  |
| 2008-02-02 |
今日十二點幾先起身,,凍死了
整日待在家中,,,吃左個法國長麵包,,,好味
o係屋企真係好無聊....天氣凍又懶得出街
係屋企都凍僵了 ,,,快d回暖返啦唔該
與你既事開始慢慢地淡忘了,但還餘下一些零碎的
傻妹......... |
| 刊登時間︰2008-02-02 11:03 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 31 日 星期四  |
| 2008-01-31 |
十二點出門口,一點去到荷里活廣場,,先去嘉禾買"長江七號"4:50分既飛
然後去左m記lunch,,食完行下,,,時間還早,,,去左機鋪
打上癮,,兩人共用了$80,,,
勁玩問答遊戲,,,,,笑死了~哈哈!!
夠鍾睇戲了,,,七仔勁得意牙
周星馳死左果part好感人牙,,,睇到我喊
呢套戲好正牙
睇完六點幾,,,去左食街食dinner
今晚牙媽同牙爸都各自出去食飯,,,我幾點返都唔怕了~呵呵
八點幾返到粉嶺,再去海皇食糖水,,,又吃了我最愛的綠豆沙
蛋治食芝麻糊,,食到個嘴黑哂,,,,好搞笑牙你 
食完九點幾,,,o係火車站行返黎果陣
偏偏遇見不該見的人,,,,呵~我反而好開心添牙
|
| 刊登時間︰2008-01-31 10:59 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 29 日 星期二  |
| 2008-01-29 |
今日十二點同蛋治去red box唱k
哈哈哈哈哈哈哈~!!!!!點歌果陣發現有條友叫『廣智』
笑死我了 ~!!!!即刻要影底留念牙~呵呵  
唱到三點鍾,,,行街,,,去花園街搵海綿仔孖煙通,,,,
可惜 搵唔到   我好想要牙~!!!!
跟住去潮特,,,,海綿仔既底褲筆袋$159,,,,好貴牙  
仲有佢既信紙牙,,,賣哂喇        
海綿仔海綿仔海綿仔海綿仔海綿仔海綿仔海綿仔海綿仔海綿仔
好得意好得意好得意好得意好得意好得意好得意好得意好得意
幾時先會暖返架
 唔想繼續凍死牙
|
| 刊登時間︰2008-01-29 10:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 28 日 星期一  |
| 2008-01-28 |
今日返一點半上英文,,著左羽絨返學,,超暖,,, 暖到出汗-.-"
放四點半,,同蛋治行沙田,,,去買mos burger食,,, 好正
之後行行下見到訐冠傑同訐懷欣行街,,,超高牙佢地
有d人好似唔認得佢地...
六點幾搭車返黎,,,又凍了
岩岩上網睇到    
『周杰倫2007世界巡迴演唱會(2CD內地版)』 出左喇 
超級無敵開心死了   
快d出港版DVD就好了 ,,仲有『我很忙』既簽名會牙,,夠竟幾時架  
p.s 多謝你的chocolate |
| 刊登時間︰2008-01-28 09:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 87 | »
|