| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 26 日 星期六  |
| 2008-01-26 |
今日一點幾同曉羚出旺角,,好耐冇同你行街喇>v<
好凍牙今日,,我地買左熱既珍珠奶荼,,正
今日洗左好多錢牙,,,嘻~我又買左頂帽lu
又同曉羚買埋同一款裙
死肥達,,同曉羚傾電話果陣問曉羚我做緊咩
果陣我睇緊衫,,佢竟然話要插肓我隻眼 ,,
夠彊你就插牙 ,,,          
我未驚過bo,,,呵呵呵呵呵呵呵呵呵    
我唔止要你冇左你既小弟弟,,仲要連你小弟弟隔離果兩粒野當係魚旦咁插穿佢牙  
就算你已經掉哂d春都好,我都會幫你執返黎同你插穿佢牙!!!!!!!!!!!!!!!!
今日行到好攰牙,,,,,真好,,回家有綠豆糖水食,,, 我的最愛
|
| 刊登時間︰2008-01-26 10:13 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 25 日 星期五  |
| 2008-01-25 |
Forever Memories w-inds初出道既歌
唱歌最好的橘慶太 跳舞最好的千葉涼平 結他最好的緒方龍一
佢地每次演唱會,出精選碟都一定會有這首歌
每次聽到都覺得好有feel,,
今晚我又再次聽返呢首歌了,,
諗返起中一果陣受了一位女同學(wing e)的感染
重此就開始傻傻地愛上他們了,,六年,,,愛了他們六年了,,
雖然依家佢地既歌冇以前咁好聽,,已轉左風格,,人氣冇以前咁好
雖然對他們的感覺變淡了,,但我還是仍然會愛著,,直到你們退出為止
呢首歌真係好正好正.... |
| 刊登時間︰2008-01-25 10:34 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 23 日 星期三  |
| 2008-01-23 |
愛愛愛愛了幾回 也明白其中滋味
付出的從來不會等於收回
傷傷傷傷了幾回 也曾經為愛憔悴
愛情裡好人總比壞人狼狽
多麼感激永遠都想我好 你對我笑著用心分擔我苦惱
我的今天就這樣的……
愛著……
|
| 刊登時間︰2008-01-23 10:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 22 日 星期二  |
| 2008-01-22 |
今日3:30接曉羚放學
去左搖荼飄香食野,,我食左朱古力吐司+珍朱奶茶
肥達係咁打俾曉羚,,,肥達叫我唔好食吐司
我問點解啦......佢話食左會噴蜘蛛絲.....(爛到佢 )
食到四點幾,,曉羚陪我買餸,,,之後黎我屋企等我換鞋陪佢去上水
我好想冇行過上水喇
我地行到六點幾,,then打俾牙妹同佢一齊搭車返屋企了
今期既六合彩........偏偏只中十七號
當你認為自己付出過
但最後 原來 是感受不到的
為何次次都是這樣?!
問題在於我嗎?!
算了 我是個死性永不改的人 |
| 刊登時間︰2008-01-22 08:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 21 日 星期一  |
| 2008-01-21 |
今日出左荃彎,蛋治剪頭髮,,等左好耐,,then去食m記
打左陣機,,行去買一生第一張六合彩,,行到六點搭車回家
我們都有一個故事被記載
寫滿悲歡離合與愛
它宣告我們的存在
現在過去將來
絢麗精彩 總會變成黑白
燦爛過後終歸於平淡
開始埋怨
人 好矛盾
外表所看見的並不代表內心的
主動與被動真的那麼重要嗎?
我就是個被動的人,那又怎樣?! |
| 刊登時間︰2008-01-21 08:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 87 | »
|