| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 6 日 星期日  |
| 2008-01-06 |
為何老人家總愛重覆地說著同一樣野
為何大人們總愛找樣東西說孩子們的不對
夜晚公公同婆婆打黎,,,,為何又是要同我說話
我個樣好唔願意咁去接電話...被牙媽見到,,,又被人話
婆婆又是說自己以前的辛酸史....我個鼻又開始酸了
最好都係公公,,,,佢問我仲記唔記得以前細個晚晚都話要食甜筒....我怎會記得呢 
只記得公公係好錫我,買好多野食俾我,,成日講d野哄我
哈...最好笑的是,,,,公公話表妹新年可能黎香港去迪士尼睇叮噹...仲問我係咪有叮噹睇的
笑死我....公公永遠都係最可愛的
點解個個都要我繼續學返琴.....教人彈琴唔係我既目標牙
雖然牙媽同婆婆講話我乖左,,,但我知佢只係唔想佢地擔心
o係佢心目中,,,我邊有可能係乖的呢
|
| 刊登時間︰2008-01-06 10:38 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 4 日 星期五  |
| 2008-01-04 |
喜歡的 還是喜歡 討厭的 還是討厭
這口味一旦養成 就注定很難改變
昔日的愛似假非真 我總是不太認真
今日卻遇見夢中人
念 每分每秒都想見到你是否太誇張
戀 深愛著對方是共同的信仰
|
| 刊登時間︰2008-01-04 11:23 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 3 日 星期四  |
| 2008-01-03 |
前晚睇頒獎禮睇到兩點先瞓
噚晚做功課做又做到兩點幾先瞓,,,仲未未做哂
今日好眼瞓牙,,,,又要返8:30的drawing lesson
今日四個鍾即堂畫即堂交幅畫,,,,諗到頭爆都唔知點畫好
個功課又差一幅未畫好喎,,,,唉"
邊畫邊諗.....將d野亂拼埋一齊,,,,,最後畫左個好搞笑既野出黎~哈哈!!
好在評分既時間噚晚份功課拎B-,今日畫既功課拎B,,,,真開心牙~嘻!!
兩點要presen group果個project,,,,我地果姐俾條八婆屈囉...
明明係佢叫我地掛o係果度,,,後尾俾其他部門d人投訴,,就驚左個牙頭,,,俾我地食死貓   
俾人扣分囉,,,勁唔低牙,,,,,,蛋治同牙杰勁興牙,,,牙杰走去同A班個miss講清楚,,,
好在佢肯聽,,,,講完都舒服d,,,,,唉~下學期仲要對住佢真係命都短幾年牙
放學去夾糖,,,,,d綿花糖同軟糖全部都係硬既
係咪凍到咁牙 定係擺左好耐架喇    
今晚早d瞓,,,,返埋聽日就可以休息下lu |
| 刊登時間︰2008-01-03 10:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 31 日 星期一  |
| 2007-12-31 |
今朝十點幾返ive整野,,十一點幾先開始做,,,
做到一點半我同蛋治便走了,,,兩點去到旺角
o係新世紀食野,,,時間還早,,,,行左陣花園街
三點十o係嘉禾睇"魔幻羅盤",,,睇睇下高佬打黎 ,,可惜我收唔到>"<
睇完之後打返俾高佬,,,原來佢只係想問我LG間野係邊>"<
嘻~佢一陣都黎旺角,,之後去尖咀,,同我地一樣
我地book左八點鍾去青葉食壽司,,,好多人牙,,, 好正>v<!!!
食到超飽牙~嘻!!!食完已經十點了,,,埋單去尖咀
超級多人牙 ,,,我地只係迫到去半島酒店門口咋,,果陣仲有成粒鍾先十二點
企到好悶....酒店d人企o係上面同我地揮手 ,,,好搞笑牙~哈!!
我地都唔知幾時先寅係十二點,,,都冇倒數過-.-"半島果度就已經放煙花喇,,,好無奈
HAPPY NEW YAER~!!!!!
咁就2008年喇,,真係怏牙,,,,2007真係發生左好多野,,,開心唔開心,,,
唔開心既都已經過去喇,,,我唔會再記住,,開心既,,,會銘記於心,,
新既一年,,,所有野重頭黎過,,,,08年要活得比07年還要更好牙!!!
原本仲以為唔會撞到d熟人,,點知行行下,,見到ML同蔡丸佢地,,,哈~ML要我介紹^^"
兩點幾行去搭車啦....o係火車站竟然見到高佬佢地喎,,,終於見到小平既女朋友
我超開心牙>v<!!!!我地好有緣牙高佬 ~wa kaka!!!
我地快d約出黎食飯牙,,,冇時間喇,,,你又差唔多返飛返去讀書,,,好唔捨得牙
返到屋企已經三點幾了,,,,,今日行左好多路,,,,隻腳好攰好痛,,,,而且好凍
不過都係值得的
*因為有你,,我才能有很多難忘的第一次, 我愛你 |
| 刊登時間︰2008-01-01 05:35 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 29 日 星期六  |
| 2007-12-29 |
如無人能及你好 是你用心加我的分數
才能維持自己質素 甚至缺點優點你都知道
非你莫屬 (片尾曲)
演唱:林依晨
懂得讓我微笑的人 再沒有誰比你有天份
輕易闖進我的心門 明天的美夢你完成
整個宇宙 浩瀚無邊的盡頭
每顆渺小星球 全都繞著你走
愛我 非你莫屬
我只願 守護 由你給我的幸福
愛我 非你莫屬
也許會 笑著哭 但那人是你所以 不怕苦
懂得讓我流淚的人 給的感動一定是最深
在我心中留下傷痕 你同時點亮了星辰
看 那麼多相遇
偏偏只和你 天造地設般產生奇跡
哦 我心的縫隙
我想除了你 任誰也無法填補這空虛
楊千嬅 - All About Love
一出生 純潔的天真 醫院裹的母親送上初吻
明白愛 是結合耐性與犧牲
一初戀 只顧愛得狠 捉得太緊然後強烈抖震
明白愛 未似當初母親一個吻
話我知 每個愛人教我愛情學會麼
只可證實彼此傷心過
旁人著緊不停將感情傳授我
相戀的理論重要麼
話我知 抱過愛人吻過愛人有幾多
方可以換來朋友到賀
難道一百歲至會找到他 愛我
婚姻的紅線怎麼穿 焦急兩手會將線也拉斷
明白愛 別要為了償還心願
一生中兜了幾多圈 兜一輩子尋求幸福樂園
明白愛 為了開心再不可以怨
話我知 每個愛人教我愛情學會麼
只可證實彼此傷心過
旁人著緊不停將感情傳授我
相戀的理論重要麼
話我知 抱過愛人吻過愛人有幾多
方可以換來朋友到賀
如若一百歲我會找到他 已不錯
如何如願 過去愛人每個愛人愛我麼
多少結實關係都摔破
如何認清 生平的感情存在過
得到安慰又有幾多
話我知 抱過愛人吻過愛人有幾多
方可以換來朋友到賀
全部方法試過都不果 但母親的偏執會留給我
頑強地投入便沒有錯
從前從前 有個人愛妳很久 但偏偏 風漸漸 把距離吹得好遠
好不容易 又能再多愛一天 但故事的最後妳好像還是說了拜 |
| 刊登時間︰2007-12-29 09:13 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 87 | »
|