I hope someday I can say I have no regrets in my life.

2007 年 10 月 18 日  星期四

近況....

 e排我都冇寫blog好耐....e家開始我會寫返啦~

我覺得打blog都係用口語化好d...起碼有多d親切感^^係咪先?~~~至於書面語的週記 就交比石蛇啦XDXD

      而家我一、日都有去現代補習,補K.OTen既英文同Samuel Chan地理,上左幾堂之後覺得幾ok丫^^~起碼無咁悶,不過佢地有時搞個d gag好爛=.=....K.OTen 真的幫得到我丫^^佢會講下d 會考常考既Special Verbs重教埋議論文作文技巧~重講會搞個免費既拔尖補底班,同埋作文囉到5或以上會有$100以上既獎金@_@(雖然機會好細= =對我來說),Samuel Chan 都教左好多某人冇教既野比我,起碼令我知道什麼是水文曲線~不過,地理係星期一晚7:00上(星期一唔好咁多功課要交呀\_/)

     現在學校閱讀周緊,我之前買套未睇晒既符文之子終於有著落啦,不過得個10分鐘真係好唔夠=.=....我重已為學校冇咩人知有呢套書既存在,點有都有個同學好有興趣~(雖然佢冇再借了)。

     e家我好怕囉英文報紙...好重..次次拎完對手臂都好庳=.=今日我決定分開兩疊黎拎,點知拎左一疊之後落到去唔見左另一疊= =完全唔知發生咩事囉........

     下個月,多元學習周,參加左乳源縣教小學生英文,除左我同康伯之外,估唔到高佬都會去XDXD~唔知會發生咩事呢~


 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 9 月 5 日  星期三

再見了...上年的5C班

       9月3日,開學了,學校沒有什麼變化,卻給我一種很陌生的感覺,已往所見的畫面都消失了。開學禮一如已往的舉行著,但身邊除了同我一起重讀的康伯和早已認識的肥頭外,其他同學都是陌生臉......。儘管仍是5c班,感覺也不同,班房也轉了,不過石sir當班主任也是一件開心的事,但不見李sir在...總覺得很怪..。

      9月4日,交了一大疊回條後,便開始上課,世史堂的周sir仍然好大聲=w=,地理的譚sir亦沒有什麼改變,很平凡的過去了。

      9月5日,中史堂很不習慣,由Miss 賴變了黃sir,已後都不知怎算。中文的miss 盧、英文的ms 梁、數學的ms 林全不熟識,可以話是一個大變化......,教學的方法完全不同,.唯有努力了..。

      讀毅進的小肥、讀VTC的肥蘇、讀CITA的阿樵、讀IVE的周忠、冬菇、牛屎、升上中六的高佬、煒雄你們也要比心機,加油努力了^^!

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 8 月 7 日  星期二

好耐冇打blog了.....

      昨天, 5c班最後一次活動,再入大美督完結了,這個活動我要學單車,雖然褲也爛掉了,也受傷了,不過最終我沒什麼毅力,而且很怕...所以學不成,對不起了各同學和老師.......但這次大美督之旅也不是不開心的..在最後的車仔麵麵檔也弄出了一場笑話,也是放鎊前的輕鬆吧......真的要很多謝冬菇搞這次活動呢^^.....

      今天,會考放鎊的前夕,很驚、很驚......很怕不夠分數......而現在要決定重讀抑或是報ive了,說真的「知•專里程」的學費很貴....有政府資助的課程又不多,但重讀又怕讀不上,怪就怪在自己之前的努力不足,現在不知如何是好了......

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


nam19
暱稱: 楠
性別: 男
國家: 香港
地區: 南區
日歷
最新文章
往日
成熟與幼稚
解壓音樂
Be positive
Who am I?
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
日誌統計
文章總數: 129
留言總數: 39
今日人氣: 8
累積人氣: 5108
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單