|
2007 年 10 月 21 日 星期日
| 星期日... | 今日唔知做咩....好冇心機咁...又唔想出聲,d功課做得好求其......總之就悶悶不樂啦= =連上補習社都冇咩心機,今日Oten佢係咁搞gag,d爛d唔爛咁,今日教祈使、倒裝、問句、反問個d,對議論文ok有用,佢今堂又比左好多功課我做啦~今次篇作文我唔會好似上次咁唔記得帶啦(要時刻提醒自己......).
聽日,地理終於測驗啦....上堂測,補習社都測,一日之內做兩次地理測驗XD,又有中文文言文既小測.....背極都唔係好熟,唔知大家有冇d咩好方法呢? 其實我覺得文言文個比重唔高......但點解miss 要咁著重呢....唉= =好討厭一字多詞的文言文丫.....苦惱中.......
| | [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 20 日 星期六
| 食飯 | 今日約左阿樵、肥蘇去香港仔食飯,佢地返完vtc同ive之後,皮膚黑晒,個老鼠仔都大舊左好多,同佢地拗手瓜一定輸緊XD,其實阿樵今日都要返學架......佢由新界個邊飛來,唔知使左幾多車錢lu......,我地去左吉田拉麵到食,個到d野ok好味,而且好飽,又唔貴,我提議大家都試下去個到醫肚呀^^
呢個星期真係好多功課,自從上次中文要作廿四味之後,而家又要作篇過山車,真係好苦....問心個句,我係會考見到呢d自由發揮題,一定唔會揀......總係覺得好容易離題,上年會考我就係作檸檬茶...出返黎個成績唔好......我真係想試下作其他野.......個範圍愈空泛我就愈冇信心.......今年我唔想去博呀!! | | [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 19 日 星期五
| 唱K~ | 今日同小肥、肥蘇、康伯、基華、豬太佢地去香港仔唱K~,間房又細又凍=.=同上次去好唔同......上次去明明間房熱到流晒汗,但係今次較到30度都勁凍囉....好極端呀= =而且我地好似唱極都唱唔完咁....唱極都未夠鐘...上次唱左幾首就夠晒鐘,重要locked埋部機,但係今次冇locked到,比我地係咁播disco歌嘈死間k房XD....豬太好勁呀!由開始唱到走都唔喉嚨痛!
之後同肥蘇去左數碼港睇下有冇戲睇,點知時間唔配合,而且又冇咩戲做= =生化危機3都冇晒場,就返去香港仔陪小肥去旺角金魚街買寵物D野同埋賣手機(好晒車錢呀!!!),同佢地由街頭行去街尾,再行過對面街,累到差唔多要趴係條街到啦~來來回回,小肥買左勁多野....又魚仔又蟲又浮石....搞到佢帶個個袋都唔夠擺,重要加多兩個大袋先得......又狂誘惑我養龜囉XD
跟住肥蘇走左,我就提小肥賣電話,原來佢差d唔記得(早知唔提佢啦XD),行晒成條女人街都唔見有收買商,結果搭地鐵去cb先有個收買女出150$買左佢部電話=.=個女人真係寒酸....
好多謝周忠幫我改左個blog呀^^ | | [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 43 | »
|
|