I hope someday I can say I have no regrets in my life.

2007 年 10 月 29 日  星期一

好彩

       星期一係我最忙既日子,早上返學,夜晚返補習社,所以好希望星期一會沒有功課,星期二會沒有測驗,不過好景不常,維持左幾個星期平安的星期一後係今日就破碎了,中文有功課,星期二又要測中史,今晚真是忙到暈= =....好彩的是世史測驗改期,如果都係聽日測,咁我今晚真係唔使睡lu....

      今日地理教空氣異常,係我覺得最難既一課= =.....所以要比d心機呀...今日上堂差d聽唔切,跟唔上XD......第一次有咁趕既感覺,呢年學校個老師終於話會教MAP READING啦...唔知佢會教成點呢=W=.....重係到念緊報唔報SAMUEL個MR班..不過又遠又冇錢= =.....不報機會大D

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 10 月 28 日  星期日

補習夜~

       今日3點幾出門口補英文,比左份listening我做,要上網dl個file落黎聽,真係夠晒先進呀,重比左個halloween oten卡+埋halloween糖比我,第一次比人祝萬性節快樂XD~佢今日搞左個爛gag成班聽到靜左1分鐘....呵呵== 今次終於有交篇作文比助教啦,唔知下個星期收返佢會改成點呢= =

       走個時,係崇光門口見到八兩金兩父子,第一次見到佢地真人,不過都冇咩感覺(呢個應該係多數人既反應),之後搭72走人,點不知今日跑馬改道......架車要行個大圈先至入都條隧道,突然好憎跑馬日呀......返到屋企條邨勁多人,平時都冇咁多,唔知今日係咩日子呢= =又唔係Halloween......-w-

  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 10 月 25 日  星期四

中史測驗

       今日,中史大測既日子終於到左啦,成日印好緊張,唔知點解對miss lai 的測驗特別重視,有一種會考的感覺,我第一次係上堂個時溫書......真的不應該呢XD....始終好耐冇接觸個甲部,好驚自己唔識......,到左最尾個堂測驗,MISS 出左去開會40分鐘,有D人即係打開本書黎睇囉....可能我上年會有呢種念法...不過今年我唔想騙自己......做完之後覺得都OK既...有D字竟然唔記得點寫=.=...無言..

      E排,食晏個時,班房都要鎖門,因為個整潔度太差= =,我恨係班房食九記又唔拎走D飯盒個班人呀.......好多同學去出左街食,而我就食小食部D野= =雖然好難食,但係懶得行上去置富丫-W-而且都冇咩朋友會上去食XD....

     

  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


nam19
暱稱: 楠
性別: 男
國家: 香港
地區: 南區
日歷
最新文章
往日
成熟與幼稚
解壓音樂
Be positive
Who am I?
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
日誌統計
文章總數: 129
留言總數: 39
今日人氣: 0
累積人氣: 5128
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單