愛你不是渾閒事 濃是我感覺 聚滿心中角落 化不開似蜜 令人偷歡喜 如醉非醉 笑中在淚 難怪不得不喜歡你 原來愛你不是渾閒事 人未試過滋味未曾知 令我今天領悟 令內心終於覺悟 平凡事裡面有真意義 全部在感覺 是醉心的快樂 箇中韻味 是無限細膩 甜是笑的你 在愛的天地 說不出那是多麼美 原來愛你不是渾閒事 在是我半生夢聚成詩 今朝得意事 是內心終於覺悟 濃情是我人生意義 生得意事 是內心終於覺悟 平凡才是美麗人生意義
http://ek-free.com/viewthread.php?tid=23497
經過2個星期既煎熬, 今日終於考完試啦!
琴日既oral, 咁係埋叫自甘墜落? 以為即使幾差, 情緒都唔會搞到好似呢次咁... 相信即使係好殘忍甚至無情的責罵, 都無法令我可以醒覺,,, 因為呢次迷失得好遠
今日順利完成MS, 再同CKW同個課室,,,, 唔係教書,,, 好熟悉,但卻添左一層陌生, 不期然諗起少少片段
有好多感覺, 但卻唔知如何道出... 如果無可能既事都可以發生, 咁就好啦...
今年的第1日,
新年快樂!