平安夜:
今晚同Apple+阿卓出去.
工作忙碌的Apple遲大到,
而另一邊廂的我同阿卓在熱鬧非常的大門口等左1個鐘...
好彩最後肯俾我地入去先炸,
否則Apple就知味道(哈哈)
但呢次去卻出現左前所未有的景況,
竟然轉來轉去咩都無...
之前吃去行街...
Apple送左份勁貴重的禮物俾我!
超豪爽!超爽快!
有工開的人果然唔同d...
價值3位數字,
金光閃閃!!!
之後仲有飯後雪糕...
太多謝Apple了!
今晚的月亮好靚...
記憶中第1次同你地1齊咁圓咁靚的月亮...
在屋企樓下,
有班傳佳音的基督徒同我擦身而過,
感覺他們好和善...
聖誕節:
心情總括來說不太好...
只希望,
只希望,
只希望能夠理想成真!
有些說話不喜歡聽,
當是耳邊風,
這是不尊重嗎?
尊重是需用不悅作代價嗎?
祝各位: Merry Christmas !
|