今日又忘記左你的說話, 我又發脾氣啦... 其實我都唔知咁樣係埋發脾氣... 果一刻我真係唔覺得生氣, 但我真的唔想咁散!!!
對不起,Handsome!
今日受左個好大的打擊, 明知自己唔得, 卻往往覺得呢個時刻仲未到,而無麥點去理, 但今日卻突擊, 終於都輸得一敗塗地啦... 唔知同邊個講好... 雖然想講...
同你傾計, 估唔到就係為左錢... 好失望... 叫我如何再相信你?
當你同我講Take it easy果晚, 我有種感覺好似得救了! 因為我都認為係我把問題放大了吧?! Take it easy, 呢句話陪我幾日, 果陣時我真的覺得呢句話係至理名言, 我都好開心有你的呢句說話...
但呢句話的功效並不長久, 再經歷呢個問題, 並非真的可以Take it easy, 我唔知可以點呀! 個個都走, 咁我可以點呀???
點解在呢個地方, 我會有想逃脫的感覺?
哪裡是我的安全島?