2007 年 8 月 9 日  星期四   雨天


分類: 未分類

今日特別多謝Apple,

多謝Apple果杯意大利芝士杯,

我在bus食左,幾好味!

Apple的money好大張啊!!!

多謝你呀Apple!



2007 年 8 月 8 日  星期三   陰天


會考 分類: 未分類

今日終於會考放榜啦1
唔敢自己一個人面對,所以叫媽媽陪我去,
一個很大的support,
而且好多謝媽媽的安慰,多謝你果句「無論幾多分都無所謂,幾多分都定左了」,
所以我知媽媽一定會同我一齊的!!!
多謝媽媽!!!

今年文理競爭好大,6S最低分係18分,
29分的你,不知你有咩感受,但真的真心恭喜你!!!
細佬都好叻,我一直引以為傲的細佬!!!
以為夠14分就可以原校升,但原來都唔係...

幸運地可以原校升,接下來的挑戰會更大,所以我要更努力!!!

好多謝阿卓,好多謝Bonny&哥哥,好多謝細佬上機前的message,好多謝Mr Sung,仲有好多謝發哥!!!!!

你們要加油呀!總有出路的!



2007 年 8 月 5 日  星期日   陰天


感受 分類: 未分類

終於無左酷熱天氣警告訊號啦,雖然我並不太覺真的好熱,因為library的冷氣嗎?
但library有讀者投訴熱,而且果個人仲係全館人都留意的人...
諗起global warming,諗起呢個時候人人都開冷氣,
覺得個地球真的就快無啦,
我唔想我鐘意的winter就咁快無...
我仲想去南極北極啊!!!

前幾日在library見到阿哥,超級開心,
阿哥好棒呀!
順便恭喜埋Janet!!!
Ricky唔緊要啦,總有出路的!不管是安慰你還是自己.

在此特別多謝阿欣&Jill,
超級好味&我想再來!!!

琴日在library闖左大禍,
準備晒去面對,
點知又做左溫室小花,勞煩排骨啦!
好多謝又好對唔住!
我真的好想自己去解決,而唔係其他人...

已經唔記得幾時起唔鐘意呢份工lu,
不是因為工作環境,
不是因為工作的多少,
不是因為悶,
而是...

就快放榜啦,
library個個人每日都同我地講一講,
Janet你的介紹我會好好考慮,
難到真的是因為柯南嗎?

細佬去左USA一個星期啦,
好想他快d返來!
好想他在!

 



nana05
暱稱: Nana
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
遲.
約.
思. 想
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
站內搜尋