阿卓:
Happy Birthday!
昨日一次過補鐘,皆因我要為我的回鄉之旅做好準備! 因此,呢兩個禮拜都要收7點, 都唔係好難挨~
對住班細路,都唔知可以點. 轉過身,本來花左好多心思,收拾得好整齊嫁,又變左垃圾堆,可惡!!! 但有d細路,真係好可愛的! 所以對呢d細路,我會仁慈d...
今日老細心情好請食下午茶, 在office度,Pauline同Ricky同老細好搞笑!
原來呢個世界的人真的好極端!
無端端猜輸左,到而家Avery仲未話我知,他果杯係咩?!
今日去旺角,去左d平時唔會去的地方!
嘩!好正呀!
去打機!
去掃街!
見就見得多,試都係第一次試!
很棒!
想再來一次!