半個月之前,仲為自己訂下一件事去做,仲以為那是一件一定會實行的事,
但呢刻,好明顯我又做緊件完全相反的事!
由假期的開始,就為自己想了很多事去做,結果無件是真真正正可以實現的,
感覺自己只是由其他事一直控制,而我對任何事都控制不到,
也許我天生就是無法控制事物,卻妄想天開地想去做根本無結果的事,
是自大吧?
你也許也聽得我的廢話太多吧?!
雖然你表示樂意,但連我自己都覺得煩+白費!
如果這是謊言,那真的是一個很美麗的謊言!
呢幾日唔知做麥,工作時總會心不在焉,
犯錯的機會總是一日比一日多,
上次仲連累Ricky,連累你認左我犯的錯!
同你講番,估唔到你講的答案係咁!其實就根本無諗過你的答案係點!
好多謝你一直的提點&教我偷懶^.^
好多謝Janet的公仔,次次見到都忍唔住笑出來,
明明做緊counter,面對住客人,卻毫不認真地笑起來,
真的想被人罵次才舒服般(但最好就唔好啦)!!!
這場紛爭何時才結束?
|