細佬房度既電腦:我討厭你!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
你欺騙我既時間!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
今日,同Apple一齊去何文田探Bonny,
果間小學叫天主教領?小學(又唔得叫領麥,好似係領導定係領高),
一齊食lunch,食完她又返去返工...
我地就走啦...
唔知何時開始自己變成咁...
發哥:琴日果句說話我無心的...超級對唔住!!!
不准自己再亂說話...
說話前要經大腦呀!!!
一定要!!!
.....否則...就好討厭!!!
呢幾日安排既時間表,無一樣可以完成,
點算呢???
為了要準時完成,
所以,未完成,就 唔 準 訓 覺 !!!
而呢一刻,我可以同自己講既話就係:加油!努力!
把你的思想包袱放下,不要為丟失而找不回來的東西徒勞,更不要為他心累。
千萬不要把不愉快的心情堆積在心裡,要用輕鬆的心情迎接每一天。
(copy from Ho Ho) |