今日我終於有左決定喇!
既然你地個個都咁想我參加歌唱比賽.
好!
我就參加!!!!!!!!
係咪好開心呢你地?
其實我都係諗左好耐.
先有呢個決定
雖然各位親愛的朋友們成日催我:
''nancy姐,參加啦...參加啦...''
但係我都仲係有d猶豫
不過為左我以後可以耳根清靜
唯一辦法就係 -
參加歌唱比賽塞住你地把口.
so...
岩岩報左名喇>3<''
------------------------------------------------------------------------------------
DT堂整親隻手呀...t3t''
用熱熔膠痴野嗰陣.
陳查良喺我隔離...-0-''
佢對面就係洪x達...-3-''
跟住陳查良無啦啦俾d熱熔膠整親.
跟住洪x達就話:
''乜咁唔小心呀...''
跟住陳查良傷完就輪到我!
我俾熱熔膠辣親...
洪x達個烏鴉嘴...\3/''
嗚...t3t''
搞到隻手指公起左粒水泡添...
好痛呀...t3t''
放左學之後就去左朗誦練習
得嗰幾條友...
因為d人唔記得左...
跟住d form one仔又話要早走,
成個課室得我.吳x芝同2A班唔知邊個...-3-''
仲要係隔離課室都係啦啦隊練習
佢地嗌得好大聲...
我都聽到...-3-
and then練完就同烙詩一齊走咯...
yes...
so...88`=]
|