| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 唉`... |
分類: SCHOOL LIFE |
今日超凍呀....
聽日仲凍呀...
都唔知點過呀...
想我凍死咩...
不過今日上堂就超好笑.
搞到成個課室好warm呀...=v=''
普通話堂李偉彥講d野好好笑...
搞到我嗰邊d人笑到kai左XDXD
哈哈...
跟住地理堂ms leung冇番.
yeah~
不過好悶...
成堂喺到做功課- -''
跟住下晝兩堂中文堂
竟然ms chan冇番呀...0.0''
不過實有野做既.
就係翻譯文言文...-3333-''
不過點都好過做課文d題目既...
跟住咁又放學喇~
嗰個洪x達真係...- -''
唉...
岩岩睇過profile...
考得好差...v3v''
係對於我黎講.
因為比起我嗰班d友...
簡直係蚊比同牛比
我就梗係蚊啦....
雖然有好多人氈底...
不過...
唉...v_v''
|
| 2009-11-15 |
分類: 未分類 |
好凍呀~
好似患左感冒喇...= =''
成日流鼻水...-333-''
唉... |
« | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | ... | 174 | »
|