今日因為PE miss要帶d人出去比賽
所以...
唔使上PE堂咯~
好正^0^~
不過就換左兩堂數學堂...-0-''
搞到今日總共有3堂maths
唉...- -''
本來阿sir話喺呢兩堂之內調位架...
不過佢又話琴日唔得閒.
未編個坐位表...- -''
到第3堂數學堂先調...
玩野呀...?!
終於等到第3堂數學堂喇
終於可以調位喇-v-''
終於可以重見天日喇....t^t'' (感動中...)
不過調左之後都唔係好得去邊...-____-''
居然坐番前個月個位...- -''
好彩今次唔係同番洪x達坐啫...-v-''
不過同膠軒坐...-0-''
我唔想坐番同一個位
阿sir就叫我坐阿屎個位.
但係佢隔離就係o記...-[]-''
唔制...><''
跟住佢叫我看門口... (即係第1行第1個)
更加唔制!!!!
死都唔想再坐前面
更何況係角落頭...
經過一番調完又調
我...冇調過...-3-''
前面係陳x朗. (有佢喺到實好好玩)
陳x朗隔離係heidi...^^~
隔離咪膠軒囉...-333-''
左邊係李偉彥.
不過佢前面就係洪x達...-0-''
洪x達隔離就係謝雅`... (謝雅`今次死緊喇...)
食完lunch番黎就上英文堂.
作文...
哈哈...
陳x朗居然攞膠軒部字典機黎查''食屎''既日文
痴線架?!-[]-''
日文關作文咩事?
不過好好笑...>0<''
跟住佢查完就玩象棋...- -'' (玩到膠軒部字典機冇電為止...- -)
膠軒就攞部手機出黎偷偷地玩game...
無意中偷拍左一張相
影到何童xdxd
呢兩堂英文作文就咁完咯~
咁就放學咯...
今日開始凍咯...
大家要小心身體呀=]
|