nancypig886
暱稱: NaNcY姐{x`詩。szE`}
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
`尐詩
`linG
`穎儀
`emily
`catherine
`茵茵
`彤
`ㄚ朗
`LAM
`磊
`儀
`濤濤
`寶寶
`然
`小詩
`廖藹
`洗腳
EBA管理員 (EBAQooz)
`軒
`細佬
網站連結
my鋼琴卜卜`(but正係攞...
我整既琴譜-默默無語
我整既琴譜-because y...
我整既琴譜-you are m...
我整既琴譜-心牆
我整既琴譜-生命霓裳
我整既琴譜-失落沙洲
我整既琴譜-因為我太傻...
我整既琴譜-年度之歌
我整既琴譜-我愛他
我整既琴譜-直覺
最新文章
所謂「悠閒」的暑假
社會一貫的相處之道
遙夢
給賤男的信
自我封閉
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
文章分類
全部 (347)
SCHOOL LIFE (176)
比賽 (9)
未分類 (165)
每月文章
日誌統計
文章總數: 347
留言總數: 2022
今日人氣: 18
累積人氣: 6961
2009 年 11 月 13 日  星期五   陰天


調位`... 分類: SCHOOL LIFE

今日因為PE miss要帶d人出去比賽

所以...

唔使上PE堂咯~

好正^0^~

不過就換左兩堂數學堂...-0-''

搞到今日總共有3堂maths

唉...- -''

本來阿sir話喺呢兩堂之內調位架...

不過佢又話琴日唔得閒.

未編個坐位表...- -''

到第3堂數學堂先調...

玩野呀...?!

終於等到第3堂數學堂喇

終於可以調位喇-v-''

終於可以重見天日喇....t^t''                              (感動中...)

不過調左之後都唔係好得去邊...-____-''

居然坐番前個月個位...- -''

好彩今次唔係同番洪x達坐啫...-v-''

不過同膠軒坐...-0-''

我唔想坐番同一個位

阿sir就叫我坐阿屎個位.

但係佢隔離就係o記...-[]-''

唔制...><''

跟住佢叫我看門口...               (即係第1行第1個)

更加唔制!!!!

死都唔想再坐前面

更何況係角落頭...

經過一番調完又調

我...冇調過...-3-''

前面係陳x朗.                           (有佢喺到實好好玩)

陳x朗隔離係heidi...^^~

隔離咪膠軒囉...-333-''

左邊係李偉彥.

不過佢前面就係洪x達...-0-''

洪x達隔離就係謝雅`...             (謝雅`今次死緊喇...)

食完lunch番黎就上英文堂.

作文...

哈哈...

陳x朗居然攞膠軒部字典機黎查''食屎''既日文

痴線架?!-[]-''

日文關作文咩事?

不過好好笑...>0<''

跟住佢查完就玩象棋...- -''                         (玩到膠軒部字典機冇電為止...- -)              

膠軒就攞部手機出黎偷偷地玩game...

無意中偷拍左一張相

影到何童xdxd

呢兩堂英文作文就咁完咯~

咁就放學咯...

今日開始凍咯...

大家要小心身體呀=]

 



2009 年 11 月 10 日  星期二   晴天


sports day2`... 分類: SCHOOL LIFE

今日天氣超好

好到就黎熱死.曬死...- -''

啦啦隊d人塊面曬到紅左...-0-''

廖藹就是一個成功的例子                                (普通話)

唉...-______-''

跟住去左推鉛球.

當然,

冇達標XD''                                                         (其實達過一次,不過冇入8強)

跟住比完賽拿拿琳上番去看台.

實在太熱同太曬喇...=0=''

有兩條友好夠薑呀...

居然敢偷走出去網吧...0.0''

點知咪又俾老師捉...~

莊登登`帶左我地去睇嗰兩條友點樣偷走出去既地方.

係穿過個鐵網走出去既

跟住有個高form就話:

''嗰到有道門家嘛...

打開門咪走到出去囉...

都唔明佢地讀左咁多年書....

仲做埋d咁白痴既野.''

哈哈...好笑.

跟住我地喺個看台周圍行...

就黎食飯先跑社際接力&老師接力...-3-''                           (老師接力支持鐘sir!!!)

我地個社喺跑既途中跌棒喎...-[       ]-''

唉...

跟住有份跑既雯仔`跑到抽筋.

直情就黎行唔到...

搞到佢跑唔到佢嗰班個班際接力...- -''

咪搵人替囉.

食完lunch之後差d遲到...-v-~

yeah!!

跟住到班際接力咯~

我地B班有何童`.珊珊`.阿屎`&膠軒.

哈哈^^

始終都係我地班贏左

第一名...哇卡卡...XD

睇完班際接力之後嗰d咩親子比賽都唔好睇既...-3-''

oh...

今年誠社好渣呀.../3\''

唉...