nancypig886
暱稱: NaNcY姐{x`詩。szE`}
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
`慧
`穎儀
`丹
`h0浚
`寶寶
`細佬
`廖藹
`枝枝
`瑩
`瞳
`茵茵
`雯仔
`芬芬
`收音機
`小詩
`霞
`康
`嘉麗
`濤濤
`金魚
網站連結
my鋼琴卜卜`(but正係攞...
我整既琴譜-默默無語
我整既琴譜-because y...
我整既琴譜-you are m...
我整既琴譜-心牆
我整既琴譜-生命霓裳
我整既琴譜-失落沙洲
我整既琴譜-因為我太傻...
我整既琴譜-年度之歌
我整既琴譜-我愛他
我整既琴譜-直覺
最新文章
所謂「悠閒」的暑假
社會一貫的相處之道
遙夢
給賤男的信
自我封閉
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
文章分類
全部 (347)
SCHOOL LIFE (176)
比賽 (9)
未分類 (165)
每月文章
日誌統計
文章總數: 347
留言總數: 2022
今日人氣: 4
累積人氣: 6988
2009 年 11 月 18 日  星期三   寒冷


2009-11-18 分類: SCHOOL LIFE

哇....

今日超凍...>_<''

早知就著校褸番學啦...-333-''

好凍好凍好凍好凍好凍好凍好凍好凍好凍

好凍好凍好凍好凍好凍好凍好凍好凍好凍

好凍好凍好凍好凍好凍好凍好凍好凍好凍

好凍好凍好凍好凍好凍好凍好凍好凍好凍

好凍好凍好凍好凍好凍好凍好凍好凍好凍

好凍好凍好凍好凍好凍好凍好凍好凍好凍

好凍好凍好凍好凍好凍好凍好凍好凍好凍

今日早會鍾sir有份做廣播呀...

我地一路聽一路笑...><''

小息之後art堂去左禮堂睇畫...

喺禮堂下面有人喺到捐緊血...- -''

我地喺台上睇咩姑蘇繁華圖同唔知咩圖...

跟住早兒發現幅畫到有青樓...-0-''

同埋梓因見到幅畫上面有bb食緊奶...-0-''

唔係掛...

跟住d男仔聽到之後撲埋去睇...- -''

變態...-_-''

art堂之後就中文堂...

上完堂之後去食lunch

lunch番黎喺課室無啦啦茵茵叫我唱宮心計...-0-''

no problem!...xdxd''

''哲約............................''XDXD

之後就係音樂堂...^0^~

哈哈...

ms chan講唔知邊個音樂家時候

講下講下...

李偉彥同丘x楓就接住佢講.

e.g.跟住佢咪搞佢老婆囉...

咁樣就俾ms chan話佢地兩個思想腐敗

講左一聲:

''放學見~''

哈哈...

抵死XDXD

英文堂好悶好悶...-3333-''

跟住就放學咯~

聽日上家政呀...t_t''

 



2009 年 11 月 17 日  星期二   寒冷


好凍`... 分類: SCHOOL LIFE

今日超凍呀...><''

我隻手宜家開始結緊冰...><'

初初有d唔想番學架...-3-''

不過最終咪又係番左學校....

坐喺嗰個位真係好好笑....

李偉彥講d野實在太好笑喇!!!

其實唔係幾好笑咋...- -''

不過有時啦....

但係咁樣就搞到我冇得專心上堂...-3-''

想我d成績直線下降咩?!xdxd''

講起成績...

唉...-_-''

yanyan好勁呀...o0o''

全級第2...-33333333-''

考咁好做乜喎...t3t''

------------------------------------------------------------------------------------------------------

聽日又day2喇~

又係我最快樂既時候喇~                            (不過最近我都好快樂)

哈哈...