哇....
今日超凍...>_<''
早知就著校褸番學啦...-333-''
好凍好凍好凍好凍好凍好凍好凍好凍好凍
好凍好凍好凍好凍好凍好凍好凍好凍好凍
好凍好凍好凍好凍好凍好凍好凍好凍好凍
好凍好凍好凍好凍好凍好凍好凍好凍好凍
好凍好凍好凍好凍好凍好凍好凍好凍好凍
好凍好凍好凍好凍好凍好凍好凍好凍好凍
好凍好凍好凍好凍好凍好凍好凍好凍好凍
今日早會鍾sir有份做廣播呀...
我地一路聽一路笑...><''
小息之後art堂去左禮堂睇畫...
喺禮堂下面有人喺到捐緊血...- -''
我地喺台上睇咩姑蘇繁華圖同唔知咩圖...
跟住早兒發現幅畫到有青樓...-0-''
同埋梓因見到幅畫上面有bb食緊奶...-0-''
唔係掛...
跟住d男仔聽到之後撲埋去睇...- -''
變態...-_-''
art堂之後就中文堂...
上完堂之後去食lunch
lunch番黎喺課室無啦啦茵茵叫我唱宮心計...-0-''
no problem!...xdxd''
''哲約............................''XDXD
之後就係音樂堂...^0^~
哈哈...
ms chan講唔知邊個音樂家時候
講下講下...
李偉彥同丘x楓就接住佢講.
e.g.跟住佢咪搞佢老婆囉...
咁樣就俾ms chan話佢地兩個思想腐敗
講左一聲:
''放學見~''
哈哈...
抵死XDXD
英文堂好悶好悶...-3333-''
跟住就放學咯~
聽日上家政呀...t_t''
|