nancypig886
暱稱: NaNcY姐{x`詩。szE`}
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
`婷
`鈿鈿
`怡
`房xx
`魚
`男
`Madman
`細佬
`emily
`洗腳
`瑩
`婉兒
`尐詩
`彤
`catherine
`穎儀
`珊珊
`小迪
`寶寶
`冼俊
網站連結
my鋼琴卜卜`(but正係攞...
我整既琴譜-默默無語
我整既琴譜-because y...
我整既琴譜-you are m...
我整既琴譜-心牆
我整既琴譜-生命霓裳
我整既琴譜-失落沙洲
我整既琴譜-因為我太傻...
我整既琴譜-年度之歌
我整既琴譜-我愛他
我整既琴譜-直覺
最新文章
所謂「悠閒」的暑假
社會一貫的相處之道
遙夢
給賤男的信
自我封閉
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
文章分類
全部 (347)
SCHOOL LIFE (176)
比賽 (9)
未分類 (165)
每月文章
日誌統計
文章總數: 347
留言總數: 2022
今日人氣: 8
累積人氣: 6925
2009 年 11 月 5 日  星期四   晴天


2009-11-05 分類: SCHOOL LIFE

呢幾日都幾凍下....>_<''

搞到我超眼訓....=0=~

上堂喺到釣魚...

但係我唔會訓....

因為我係個好學生XDXD

數學堂膠軒因為訓覺俾鐘sir鬧到飛起....0.0''

好彩我冇訓啫..-v-''

lunch time番番課室...

見到陳x朗既樣...(我班嗰個)

又笑到痴左線....XD

下晝上音樂堂

ms chan即時作嗰個d詞好好笑...

咩''十隻燒賣....好好食....食左西米....''

全部都同食有關既...

睇黎ms chan好肚餓咁喎....xdxd''

跟住英文堂....

又釣魚...=0=~

好眼訓...

聽日上家政堂呀...

唔想上呀...

 



2009 年 11 月 3 日  星期二   晴天


普通話日`... 分類: SCHOOL LIFE

今日係普通話日呀

今日lunch time拿拿琳食完lunch就去左禮堂

喺台上練左一次朗誦就落左去搵ms chan

因為等陣間要領唱...-0-''

要開聲...0.0''

本來我係下次周會領唱架.

不過ms chan同人調左...-0-''

跟住番番去禮堂.

oh...

開始有d緊張添...

唔緊要!

我可以以領唱黎狀膽家嘛...^0^~

好!

黎喇!

台下2B班班友見到我企喺到.

個個都講:

''Nancy姐加油呀!''

嗯!我會加油架!!!!

first  唱國歌:

''起來,不願做奴隸的人們....''              唱唱唱...

then 唱校歌.

''群山環立...''                                        唱唱唱...

好似正係得我領唱咁既...- -''

黃x中都冇唱.

我正係聽到我自己把聲..- -''

and then比賽開始喇!!!>0<''

首先係班際朗誦比賽.

哇...

比我先出場嗰個朗誦既form 1原來係個大肥婆...o0o''

身材拍得住form3嗰個陳x朗...xdxd''

嗰時我望住佢笑左出黎...>[    ]<''

oh...o0o''

到我喇...

讀讀讀...

冇問題-v-''

跟住到歌唱比賽

張靜文唱得幾好聽.

不過唔係點對咪.

細聲左d

跟住到吳x芝喇...-0-''

佢一路唱.

台下d人就一路揮手...-[         ]-''

原來係我地班揮先架...XD''

好.

乜野比賽都完喇...

到頒獎時間喇

我係司儀.

所以睇到晒d分紙

-0-''

點解咁架?!

原來亞軍嗰條友同我同分喎...-0-''

咁點解我攞季軍架...-3-''

我仲要輸俾個form1仔.-3333-''

不過算啦.

還掂獎品都係糖...

唔緊要...~

歌唱冠軍係張靜文呀....>v<''

吳x芝唔係好記得...

好喇...

因為筒糖唔係我一個人.

係成班既獎品

所以番番課室將d珍寶珠派俾同學仔...

d男仔真係好狼.                    尤其係洪x達同古x軒...-.-''

一攞就攞成咋...

唉...

得番咁少咋...v0v''

而且個筒仲有搶過既痕跡...XD

今日咩都做過喇...

領唱.司儀.朗誦

差唱歌比賽冇參加咋....呵呵`

好攰.

88=]