今日係普通話日呀
今日lunch time拿拿琳食完lunch就去左禮堂
喺台上練左一次朗誦就落左去搵ms chan
因為等陣間要領唱...-0-''
要開聲...0.0''
本來我係下次周會領唱架.
不過ms chan同人調左...-0-''
跟住番番去禮堂.
oh...
開始有d緊張添...
唔緊要!
我可以以領唱黎狀膽家嘛...^0^~
好!
黎喇!
台下2B班班友見到我企喺到.
個個都講:
''Nancy姐加油呀!''
嗯!我會加油架!!!!
first 唱國歌:
''起來,不願做奴隸的人們....'' 唱唱唱...
then 唱校歌.
''群山環立...'' 唱唱唱...
好似正係得我領唱咁既...- -''
黃x中都冇唱.
我正係聽到我自己把聲..- -''
and then比賽開始喇!!!>0<''
首先係班際朗誦比賽.
哇...
比我先出場嗰個朗誦既form 1原來係個大肥婆...o0o''
身材拍得住form3嗰個陳x朗...xdxd''
嗰時我望住佢笑左出黎...>[ ]<''
oh...o0o''
到我喇...
讀讀讀...
冇問題-v-''
跟住到歌唱比賽
張靜文唱得幾好聽.
不過唔係點對咪.
細聲左d
跟住到吳x芝喇...-0-''
佢一路唱.
台下d人就一路揮手...-[ ]-''
原來係我地班揮先架...XD''
好.
乜野比賽都完喇...
到頒獎時間喇
我係司儀.
所以睇到晒d分紙
-0-''
點解咁架?!
原來亞軍嗰條友同我同分喎...-0-''
咁點解我攞季軍架...-3-''
我仲要輸俾個form1仔.-3333-''
不過算啦.
還掂獎品都係糖...
唔緊要...~
歌唱冠軍係張靜文呀....>v<''
吳x芝唔係好記得...
好喇...
因為筒糖唔係我一個人.
係成班既獎品
所以番番課室將d珍寶珠派俾同學仔...
d男仔真係好狼. 尤其係洪x達同古x軒...-.-''
一攞就攞成咋...
唉...

得番咁少咋...v0v''
而且個筒仲有搶過既痕跡...XD
今日咩都做過喇...
領唱.司儀.朗誦
差唱歌比賽冇參加咋....呵呵`
好攰.
88=] |