nancypig886
暱稱: NaNcY姐{x`詩。szE`}
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
`LAM
`廖藹
`魚
`小趙
`怡
`濤濤
`ㄚ朗
`catherine
`虹衣
`薛雞
`康
`琪琪
`Koey
`慧
`妖妖
`BB仔
`o記
`丹
`Henry
`嘉麗
網站連結
my鋼琴卜卜`(but正係攞...
我整既琴譜-默默無語
我整既琴譜-because y...
我整既琴譜-you are m...
我整既琴譜-心牆
我整既琴譜-生命霓裳
我整既琴譜-失落沙洲
我整既琴譜-因為我太傻...
我整既琴譜-年度之歌
我整既琴譜-我愛他
我整既琴譜-直覺
最新文章
所謂「悠閒」的暑假
社會一貫的相處之道
遙夢
給賤男的信
自我封閉
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
文章分類
全部 (347)
SCHOOL LIFE (176)
比賽 (9)
未分類 (165)
每月文章
日誌統計
文章總數: 347
留言總數: 2022
今日人氣: 21
累積人氣: 6983
2009 年 10 月 28 日  星期三   晴天


2009-10-28 分類: SCHOOL LIFE

今日派地理卷呀!!!!

車...

同中文一樣.

83分...-3-''

不過今日係day2

又係我最開心既時間咯~

art堂永遠都係咁好玩.

我係話我嗰組d人.

最好笑就係早兒.振雞同o記.

有佢地喺到我實笑到痴線XDXD                                          

跟住中文堂ms chan居然唔得閒上...-[]-''

搵左個代課老師

以為可以做其他野啦.

點知ms chan唔喺到都要我地做野...-3-''

學廖藹講齋:

''好似死左都仲纏住你咁XDXD''

跟住上音樂堂嗰陣仲好玩&好笑.

因為mary上堂唔知做過咩.

做左K歌之王.

許x俊都係.

咁岩尹x廉今日生日.         (好似係)

佢地兩個就喺到唱生日歌.

哈哈...>[]<''

唱得好好笑!!!

跟住ms chan嗌我地作曲.

佢巡嗰時,

咁岩我岩岩作完.

佢睇左之後話好好聽...-0-''

哈哈>3<''

梗係啦!

我音樂咁叻.

作既曲梗係好聽架...xdxd''

雖然只係短短幾個音符

不過都幾好聽=]

我都唔算好笑.          係根本就唔好笑

振雞先最好笑呀!!!

ms chan叫佢唱出佢作既曲.

哈哈!!!

唱到走晒音!!!!>0<''

佢係咁唱我就係咁笑!!!

即係話又會聽到陳x朗d笑聲.

連ms chan都想錄低佢d笑聲

因為實在太好笑喇佢d笑聲.

哈哈哈....

好笑到難以形容!

你聽下振雞唱如陳x朗笑你就會知道有好笑架喇~XD

不過ms chan就話佢作嗰首曲好似海頓嗰d曲....-0-''

唔係掛...

 

聽日派histry份卷喇!!!

好緊張>_<''

yan yan同何童好勁呀...-3-''

總分有9百幾...

仲係要未計histry都已經咁高囉喎...

哼\3/''

我鄙視你地!

 



2009 年 10 月 27 日  星期二   晴天


oh no`... 不滿 分類: SCHOOL LIFE

放左4日假喇....-v-''

係咪好正呢?

不過好悶-3-''

今日番學.

終於要派卷喇!!!!

雖然把口就話唔驚姐...

但係其實心入面好驚.

而我今日既總結係:

意料之外,

因福得禍,

得不償失,

抵死.

 

首先''意料之外''.

就係初初仲以為中文一定死緊,

點知...

83分...-[]-''

係全班最高分嗰幾個既其中一人.o0o''

 

next; ''因福得禍''

雖然中文好意外地攞左好高分.

但係其他都係7字頭...-3-''

so...

因為一科考得好.

所以其他科就衰左...-0-''

 

and then` ''得不償失''

枉我做份卷做得辛苦

得一科8字頭

其他7字頭....- -''

 

finally; ''抵死''

唔係話你抵死.

係話緊我自己抵死.

原來中史份卷我做漏左一題...!?

仲係要嗰題值12分架!!!!!!!!!!!

我明明check卷check左兩次.

都睇唔到嗰題.

如果唔係我就可以攞8字頭架喇!!!T3T''

你話喇.

我係咪好抵死啊?

仲有.

英文有一part冇睇題目.

成part錯鬼埋.

同中史一樣.

如果我有睇題目既話.

成part就會岩晒,

咁就唔會鬼嗰70幾分啦...t3t

我真係好抵死呀............T^T''

 

唉...

對於我黎講.

考得好差.

好彩冇6字頭.

唔係我就死俾你睇!!!!

唔係我既要求高.

係見到班上有d人攞8.9字頭咁勁.

對住自己份卷有d自卑...- -''

不過喺班fd面前仲係好勁.

但係喺2B班競爭力太大喇.

鬥唔過高超鴨`同yan yan`

佢地兩個好勁...            (雖然都係女仔.同學&fd一場.)

唔緊要!

今次衰左.

下次我要努力努力!!!!