今日派地理卷呀!!!!
車...
同中文一樣.
83分...-3-''
不過今日係day2
又係我最開心既時間咯~
art堂永遠都係咁好玩.
我係話我嗰組d人.
最好笑就係早兒.振雞同o記.
有佢地喺到我實笑到痴線XDXD
跟住中文堂ms chan居然唔得閒上...-[]-''
搵左個代課老師
以為可以做其他野啦.
點知ms chan唔喺到都要我地做野...-3-''
學廖藹講齋:
''好似死左都仲纏住你咁XDXD''
跟住上音樂堂嗰陣仲好玩&好笑.
因為mary上堂唔知做過咩.
做左K歌之王.
許x俊都係.
咁岩尹x廉今日生日. (好似係)
佢地兩個就喺到唱生日歌.
哈哈...>[]<''
唱得好好笑!!!
跟住ms chan嗌我地作曲.
佢巡嗰時,
咁岩我岩岩作完.
佢睇左之後話好好聽...-0-''
哈哈>3<''
梗係啦!
我音樂咁叻.
作既曲梗係好聽架...xdxd''
雖然只係短短幾個音符
不過都幾好聽=]
我都唔算好笑. 係根本就唔好笑
振雞先最好笑呀!!!
ms chan叫佢唱出佢作既曲.
哈哈!!!
唱到走晒音!!!!>0<''
佢係咁唱我就係咁笑!!!
即係話又會聽到陳x朗d笑聲.
連ms chan都想錄低佢d笑聲
因為實在太好笑喇佢d笑聲.
哈哈哈....
好笑到難以形容!
你聽下振雞唱如陳x朗笑你就會知道有好笑架喇~XD
不過ms chan就話佢作嗰首曲好似海頓嗰d曲....-0-''
唔係掛...
聽日派histry份卷喇!!!
好緊張>_<''
yan yan同何童好勁呀...-3-''
總分有9百幾...
仲係要未計histry都已經咁高囉喎...
哼\3/''
我鄙視你地!
|