nancypig886
暱稱: NaNcY姐{x`詩。szE`}
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
`婉兒
`瞳
`寶寶
`琪
`霞
`芬芬
`芯姐
`婷
`男
`穎儀
`雯仔
`康
`房xx
`小趙
`嘉麗
`Henry
`樺
`catherine
`emily
`Madman
網站連結
my鋼琴卜卜`(but正係攞...
我整既琴譜-默默無語
我整既琴譜-because y...
我整既琴譜-you are m...
我整既琴譜-心牆
我整既琴譜-生命霓裳
我整既琴譜-失落沙洲
我整既琴譜-因為我太傻...
我整既琴譜-年度之歌
我整既琴譜-我愛他
我整既琴譜-直覺
最新文章
所謂「悠閒」的暑假
社會一貫的相處之道
遙夢
給賤男的信
自我封閉
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
文章分類
全部 (347)
SCHOOL LIFE (176)
比賽 (9)
未分類 (165)
每月文章
日誌統計
文章總數: 347
留言總數: 2022
今日人氣: 9
累積人氣: 6926
2009 年 10 月 30 日  星期五   晴天


2009-10-30 分類: SCHOOL LIFE

今日上中史堂嗰陣

聽緊阿sir講武則天d野,

又講就算d妃嬪好低級,

都會有機會俾皇帝搞.

估唔到阿sir居然會用''搞''呢個字黎形容

哈哈.好好笑XD

阿sir又講宮心計.

令到我地班人好有興趣聽落去

因為我地班人只會對皇帝後宮d野有興趣.

就喺呢個時候...

無啦啦有個校工走入黎

嗌我地落去打針...-[       ]-''

有冇搞錯呀....\0/''

妖....

想聽都聽唔落去.

冇法啦.

咪落下打針囉.

冇填回條要打針d人咪繼續聽書囉....

早知係咁我就唔填打針啦...-3-''

哇....

幫我打針嗰個人.

勁大力將支針拮落我隻手臂到.

痛到乜咁....t0t''

跟住打完針過左一陣.

隻手好痛呀....T^T''

郁一郁都好鬼痛.

早兒仲係咁拍我隻手.

有心定有意呀...\3/''

放左學之後去禮堂搵黃玉珍練習朗誦

吳雅芝無啦啦從禮堂個門口跑出黎....

哇....

又快.佢前面嗰到又...

下個星期比賽喇....

我指只係喺學校

嗰日係普通話日

係咁練練練....

d form1女仔參加左普通話既歌唱比賽

頭先練嗰陣...>_<''

走音走得好犀利!

原來黃玉珍搵左我做嗰日周會既司儀呀....t3t''

冇同我講過就叫我做....

衰...-3-''

練完之後去搵烙詩&廖藹

佢地仲係練緊啦啦隊                    (下下星期係運動會嘛)

我咪落左canteen等佢地囉.

好彩見到Judy姐姐.

又同佢&堅叔傾左一陣.

等左勁耐.

啦啦隊先肯放人...-0-''

我等左成半個鐘喇...

跟住拿拿琳一齊番屋企.

 



2009 年 10 月 29 日  星期四   晴天


2009-10-29 分類: SCHOOL LIFE

今日histry派卷喔~

初初聽到阿sir話我地班個平均分係88分.

同埋最高分嗰個係97分?!

哇...

我地班真係勁!

梗係啦~

精英班嘛xd''

跟住攞左卷之後

93分...^0^~

ok啦~

哈哈

高過o記.

係理所當然既事....^0^~

oh...!!!

終於要上家政堂喇...

其實呢...

我係DT&家政科長黎架.

不過我唔想做家政科科長呀

所以ms kan問邊個係科長嗰陣.

我死口唔應..>[    ]<''

跟住mskan就講:

''就你啦,鄺x民.''

咁樣佢就做左呢個家政科科長咯...

sorry呀...鄺x民...

推左你入火坑添...v3v''

其實家政科都唔係好衰姐...

只不過係我唔想俾ms kan應住我咋.... sorry v3v''

哈哈...

不過我聽到ms kan嗌佢做科長嗰陣即場係咁笑XD

我梗係細聲咁笑啦...

容乜易俾ms kan鬧呀.

下晝上中文堂嗰陣

ms chan唔知講左佢d喺外國旅行既經歷啦.

話佢喺有人識佢既地方唔好意思做既野會喺外國到做啦.            (eg.即場唱歌)

跟住振雞就話:

''係呀係呀.

我喺香港唔敢掉垃圾架.

不過我喺其他地方就係咁掉囉...''

哈哈XDXD

當場成班都係到笑...>[      ]<''

如果日日上堂都可以咁開心咁就好喇=]