今日histry派卷喔~
初初聽到阿sir話我地班個平均分係88分.
同埋最高分嗰個係97分?!
哇...
我地班真係勁!
梗係啦~
精英班嘛xd''
跟住攞左卷之後
93分...^0^~
ok啦~
哈哈
高過o記.
係理所當然既事....^0^~
oh...!!!
終於要上家政堂喇...
其實呢...
我係DT&家政科長黎架.
不過我唔想做家政科科長呀
所以ms kan問邊個係科長嗰陣.
我死口唔應..>[ ]<''
跟住mskan就講:
''就你啦,鄺x民.''
咁樣佢就做左呢個家政科科長咯...
sorry呀...鄺x民...
推左你入火坑添...v3v''
其實家政科都唔係好衰姐...
只不過係我唔想俾ms kan應住我咋.... sorry v3v''
哈哈...
不過我聽到ms kan嗌佢做科長嗰陣即場係咁笑XD
我梗係細聲咁笑啦...
容乜易俾ms kan鬧呀.
下晝上中文堂嗰陣
ms chan唔知講左佢d喺外國旅行既經歷啦.
話佢喺有人識佢既地方唔好意思做既野會喺外國到做啦. (eg.即場唱歌)
跟住振雞就話:
''係呀係呀.
我喺香港唔敢掉垃圾架.
不過我喺其他地方就係咁掉囉...''
哈哈XDXD
當場成班都係到笑...>[ ]<''
如果日日上堂都可以咁開心咁就好喇=]
|