我宜家坐緊嗰個位好悶呀...t3t
隔離嗰個...
唉...
不過都好既.
咁樣我就可以專注番讀書.
不過有時唔玩下又真係想死...
今日照特別時間表上堂呀.
所以所有堂喺晒上晝上晒.
history堂睇羅密歐與茱麗葉.
芯姐佢地話呢段片好好笑.
但係我唔覺得.
邊到好笑呀?...-0-''
跟住中文堂miss chan講番上堂未講完既鬼古...
>[ ]<''
有d恐怖...
下晝就係班主任堂
悶悶悶....
但係我又唔可以訓喎
坐咁前...
俾老師睇住晒...
點訓呀...
跟住阿sir係咁講哲學野...- -''
又無啦啦講嗰個''元朗港女''
即係shot manager...-3-''
悶悶悶...
-3-
|