細佬,
生日快樂...
呢句野我講得好勉強...-_____-''
由2/8到今日都係我細佬既生日...
(唔係掛?!)
你實係咁問.
because...
2/8係佢既農曆生日...(係阿媽望個月曆先記得...- -'')
琴日-3/8都係佢既農曆生日.....(阿媽話農曆多左一日...唔知係咪...)
今日-4/8先係佢既西曆生日...-_________-''
你話奇唔奇啊?
邊有人有3日生日架??-333-
所以
我極之妒忌!!!\333/''
琴日阿媽買左個細細地既生日蛋糕番黎...-333-;
有冇搞錯呀...\33/
細佬生日有蛋糕食...
我就冇...-33-
我冇講錯.
我呢幾年生日都冇慶祝過......
冇生日蛋糕
冇生日禮物
頂佢個肺啊...\33333/'''
剋人憎...\[ ]/''
唉........
寫唔落喇...
88` |