nancypig886
暱稱: NaNcY姐{x`詩。szE`}
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
`小詩
`男
`o記
`鈿鈿
`忻
`細佬
`ㄚ朗
`尐詩
`嘉麗
`linG
`LAM
`魚
`淘淘
`瑩
`h0浚
`薛雞
`Henry
`康
`廖藹
`怡
網站連結
my鋼琴卜卜`(but正係攞...
我整既琴譜-默默無語
我整既琴譜-because y...
我整既琴譜-you are m...
我整既琴譜-心牆
我整既琴譜-生命霓裳
我整既琴譜-失落沙洲
我整既琴譜-因為我太傻...
我整既琴譜-年度之歌
我整既琴譜-我愛他
我整既琴譜-直覺
最新文章
所謂「悠閒」的暑假
社會一貫的相處之道
遙夢
給賤男的信
自我封閉
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
文章分類
全部 (347)
SCHOOL LIFE (176)
比賽 (9)
未分類 (165)
每月文章
日誌統計
文章總數: 347
留言總數: 2022
今日人氣: 10
累積人氣: 6953
2009 年 8 月 5 日  星期三   雨天


去長沙灣`... 分類: 未分類

如果大家有睇上一篇卜卜

應該知道我細佬岩岩生日.

仲係岩岩滿11歲.

所以今日就去搞智能身份證.

因為我細佬唔係喺香港出世.

so.....

佢要去長沙灣嗰間唔知咩大樓到搞身分證

但係...

又唔係我搞...

點解要拖我落水喎.......T^T''

因此...

晨早留留6點幾俾阿媽嗌醒...-333-

跟住連早餐都未食就搭車去長沙灣...(有邊個可以可憐下我呢個俾人拉落水既可憐蟲呀???)

就黎落車嗰陣細佬就話肚痛...- -''

有冇搞錯呀

我細佬係咁...

一緊張就會多屎尿...xdxd;               (唉......)

去到嗰到喺到排隊等攞籌

but`細佬一去到就話要去廁所...-_______-''

阿媽帶左佢去toilet

即係話又要我排住隊先....

大佬...

都唔係我搞身分證...\3333/'''

跟住有個阿叔排左我後面

佢又叫我幫佢睇住把遮...(佢又話要去廁所)

妖你...

唉......

又要做多樣野喇...T^T''

好喇.

跟住阿媽攞左籌去登記

填表嗰陣.

嗰個排喺我後面既阿叔又無啦啦走過黎

同我講.

''阿妹妹仔呀.我唔識字呀.可唔可以幫我填下個地址呀?''

-口-'''...

唉.......

我宜家仲記得佢個地址 : 青衣長亨邨亨麗樓305

我都知道唔應該講人地個地址出黎.

但我忍無可忍喇!

妖.....

今日點解咁黑仔架...-333-''

阿媽同細佬搞完呢樣野之後去左吉野家食野.

食完行左一陣街之後就搭車番黎咯...

真係好好笑.

逢親我地搭車既時候先落雨...

你話幾好笑呀?

番到屋企就即刻去訓覺.

我實在太眼訓喇...=_=''

好喇`

係咁先啦`

88`



2009 年 8 月 4 日  星期二   晴天


細佬生日`... 分類: 未分類

細佬,

生日快樂...

呢句野我講得好勉強...-_____-''

由2/8到今日都係我細佬既生日...

(唔係掛?!)

你實係咁問.

because...

2/8係佢既農曆生日...(係阿媽望個月曆先記得...- -'')

琴日-3/8都係佢既農曆生日.....(阿媽話農曆多左一日...唔知係咪...)

今日-4/8先係佢既西曆生日...-_________-''

你話奇唔奇啊?

邊有人有3日生日架??-333-

所以

我極之妒忌!!!\333/''

琴日阿媽買左個細細地既生日蛋糕番黎...-333-;

有冇搞錯呀...\33/

細佬生日有蛋糕食...

我就冇...-33-

我冇講錯.

我呢幾年生日都冇慶祝過......

冇生日蛋糕

冇生日禮物

頂佢個肺啊...\33333/'''

剋人憎...\[            ]/''

唉........

寫唔落喇...

88`