琴日家政堂整蛋糕-v-''

d糖霜因為個盒有水蒸氣渦鬼左...- -''
不過好好食...^^ (詳細內容唔講喇=])
----------------------------------------------------------------------------------
今日pj堂膠軒問我借紙巾.
我唔借.
跟住見佢咁可憐
就好心俾張紙巾佢
點知佢居然話我奸喎...-0-'' (我邊到奸呀?)
跟住佢就向我''報復''...
就係對住我滲鼻涕...- -''
仲係要特登滲得勁大聲....
妖...
好難聽呀...\_/''
之後我講俾廖藹`&芯姐`聽.
佢地可能聽錯左.
聽左膠軒係高x堅...-_-''
跟住笑到kai左...- -''
搞錯呀....
高x堅係c班架....-333-''
跟住lunch番黎上堂...
膠軒又喺到對住我滲鼻涕...
妖.....頂你....\33333/''
跟住上數學堂....
阿sir教d野好難呀...../3\
放學之後去左搵黃玉珍練普通話朗誦
下個星期二就比賽喇!!!!!!!>0<''
好緊張...
佢仲俾左張之前普通話日錄低既CD我...
我仲未睇....- -''
因為唔敢睇....... (超瘀>3<'')
跟住就番左屋企咯~
|