今日IS堂調位...
唉...-3-''
上堂嗰陣都聽唔明小姓林講咩...
悶到就黎訓著...=_=''
喺課室,
又調左位...
唉...-3-
唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉
唔知點解,
越黎越唔想番學...
唉...
今日終於派埋中史卷喇...
只係比上次高左0.5分...-3-''
今日上堂好悶好悶...
中文講卷嗰陣miss chan成日用阿婆掉橙黎舉例
d人就話:
"原來阿婆既一生就係為左掉橙俾人執...''
哈哈>0<~
笑左=]
今日鐘sir冇番呀
所以數學堂喺到訓覺...
放左學之後去左屯門攞回鄉證... (cuz我既回鄉證過左期xd)
呢個星期六我又要番大陸喇...-3-''
因為我又有個親戚結婚喇...
我要番去飲人地餐喜酒
近排真係多人結婚~