今日係最後一日上堂喇....>3<'' (雖然聽日仲要番埋一日)
放左學之後就拿拿琳去禮堂 (廢事又同人逼)
不過都唔知點解好似少左人黎睇決賽咁既...-3-''
oh......
原來我係第3個出場....
乜咁快架...-3-''
妖...\3/''
嗰個誠社社長搞咩架...
讀錯我個班別不特止,
連我個名都讀錯......
仲係我要唱既歌都讀錯埋....\3333333/'
有冇搞錯呀......
佢點搞架......
得呢3樣野都讀錯.....
其他參賽者又唔見佢讀錯...
衰衰衰.../3\''
不過bad luck接踵而來...
跟住一開始唱嗰陣點知個咪off左...-0-''
搞到我唱唱下冇聲先發覺...- -''
運氣差到冇人有...
唉..
跟住有d參賽者好鬼好笑...
有人扮阿舜唱娃娃愛天下,
扮得超似.
仲笑到我痴線
仲有金魚缸表演唱歌.
哈哈.
李sir同個學生唱thriller
跳得好勁>3<''
學生會d人跳sorry,sorry,
仲有愛的抱抱...-[]-''
o左...- -''
佢地仲跳nobody
不過唔夠我跳得好XDXD (我真係識跳架! 唔信你可以問下某d睇過我跳舞既人)
跟住到左頒獎時間...
冠亞季當然冇我份啦.....
不過都多謝大家既支持=]
今年唔得咪等下年囉...
I don't care~
第一年參加係咁架喇~
咪當吸取下經驗囉~
做人唔應該咁著緊d名利既~ (雖然我都著緊)
放學之後同廖藹去買聖誕禮物
聽日搞聖誕party
搞抽獎呀~
好happy~
|