nancypig886
暱稱: NaNcY姐{x`詩。szE`}
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
`linG
`樺
`彤
`嘉麗
`鴨囝
`BB仔
`虹衣
`瞳
`小趙
`傑少
`yan yan
`麗顏
siukay49 (siukay49)
`Madman
`emily
`金魚
`尐詩
`LAM
`慧
`雪
網站連結
my鋼琴卜卜`(but正係攞...
我整既琴譜-默默無語
我整既琴譜-because y...
我整既琴譜-you are m...
我整既琴譜-心牆
我整既琴譜-生命霓裳
我整既琴譜-失落沙洲
我整既琴譜-因為我太傻...
我整既琴譜-年度之歌
我整既琴譜-我愛他
我整既琴譜-直覺
最新文章
所謂「悠閒」的暑假
社會一貫的相處之道
遙夢
給賤男的信
自我封閉
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
文章分類
全部 (347)
SCHOOL LIFE (176)
比賽 (9)
未分類 (165)
每月文章
日誌統計
文章總數: 347
留言總數: 2022
今日人氣: 6
累積人氣: 6923
2009 年 12 月 21 日  星期一   晴天


singing contest決賽`... 分類: 比賽

今日係最後一日上堂喇....>3<''                                              (雖然聽日仲要番埋一日)

放左學之後就拿拿琳去禮堂                                                  (廢事又同人逼)

不過都唔知點解好似少左人黎睇決賽咁既...-3-''

oh......

原來我係第3個出場....

乜咁快架...-3-''

妖...\3/''

嗰個誠社社長搞咩架...

讀錯我個班別不特止,

連我個名都讀錯......

仲係我要唱既歌都讀錯埋....\3333333/'

有冇搞錯呀......

佢點搞架......

得呢3樣野都讀錯.....

其他參賽者又唔見佢讀錯...

衰衰衰.../3\''

不過bad luck接踵而來...

跟住一開始唱嗰陣點知個咪off左...-0-''

搞到我唱唱下冇聲先發覺...- -''

運氣差到冇人有...

唉..

跟住有d參賽者好鬼好笑...

有人扮阿舜唱娃娃愛天下,

扮得超似.                                                               

仲笑到我痴線

仲有金魚缸表演唱歌.

哈哈.

李sir同個學生唱thriller

跳得好勁>3<''

學生會d人跳sorry,sorry,

仲有愛的抱抱...-[]-''

o左...- -''

佢地仲跳nobody

不過唔夠我跳得好XDXD                                   (我真係識跳架! 唔信你可以問下某d睇過我跳舞既人)

跟住到左頒獎時間...

冠亞季當然冇我份啦.....

不過都多謝大家既支持=]

今年唔得咪等下年囉...

I don't care~

第一年參加係咁架喇~

咪當吸取下經驗囉~

做人唔應該咁著緊d名利既~                                 (雖然我都著緊)

放學之後同廖藹去買聖誕禮物

聽日搞聖誕party

搞抽獎呀~

好happy~

 



2009 年 12 月 18 日  星期五   晴天


2009-12-18 分類: SCHOOL LIFE

今日好鬼凍呀...>.<''

出門嗰陣包到成隻粽咁...- -''

真係好凍呀..............

今英文堂考oral...

講咩''how do you like your living place''...

點講呀大佬....

不過最後都講夠分半鐘=]

phonics更加冇問題啦~

yeah~

下個星期要決賽喇...

喺呢個星期六,日我要好好練下至得!

 fighting!