今日天氣好似唔係幾好...
但係我同阿媽依然出左街
走嗰陣居然落大雨...
不過我唔記得帶遮...- -'' (因為出門嗰陣冇落雨)
結果我同阿媽喺間商場行完再行
等到冇咁大雨先走人
點知越落越大...
我地唯有再喺商場行多一陣
搞到我使左阿媽好多錢...
因為買左好多野...-3-''
我就係咁,
一係就唔出街.
一出街就使好多錢...
唉...
番多兩日學就放假喇...-v-''
期待中...
-----------------------------------------------------------------------------------------
丁當 - 親人
別打開 禮物的緞帶
最初充滿期待 最后都腐敗
別打開 午夜的電臺
別讓情歌反覆再愚弄
而愛 並沒有教給我生存
只教我交易虛榮給天真
可是愛 讓我們變成陌生人
卻變不了更高尚的靈魂
不要吻我 只要抱著我
不要愛我 做我的親人
把手借我 一天一分鐘
做我最親密的親人
不是誰的情人 誰的某某某
就算我 全身濕透透
我也不再被誰 牽著鼻子走
如果我 還握住拳頭
可能我怕我的夢飛走
而愛 並不如你想的萬能
不能讓我們不再戰爭
可是愛 連慈悲也沒多慈悲
誰愛越深越容易被犧牲
不要吻我 只要抱著我
不要愛我 做我的親人
把手借我 一天一分鐘
讓我還敢做我的夢
做我夢中偉大的微笑的英雄
不要吻我 只要抱著我
不要愛我 做我的親人
把手借我 一天一分鐘
讓我還敢做我的夢
做我夢中偉大的微笑的英雄
|