今日照特別時間表上堂=]
堂堂都係上半粒鐘=]
真係正~
雖然下晝1點就放左學.
但係我仲要番黎學校練習朗誦...-3-''
唉.......
所以lunch同虹衣食.
之後一齊番學校
見到o記.
佢都要去朗誦練習
講番一件事.
我同o記對誦.
都唔知痴左咩線同佢對誦...- -''
不過都ok既
今次比賽我地學校好似得我同o記係一男一女對誦
其他都係1pair男/女
有劉x君同mary姐對誦xd (係咪意想不到呢~)
仲有虹衣同琪琪
仲有其他人對誦
好悶....
當然仲有獨誦啦~
喺到練完又練....
練到3點幾先走得人...
咪即係同平時放學時間冇咩分別...-3-''
今日老師俾左好多功課呀...t3t
想做死人咩...
miss chan金句:
越唔做,
越要做!
所以中文先越黎越多功課...t3t
其他科都好似俾左好多功課...
天呀......
|