nancypig886
暱稱: NaNcY姐{x`詩。szE`}
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
`收音機
`丹
`慧
`紙巾
`芯姐
`然
`虹衣
`linG
`鴨囝
`濤濤
`美霖
`Koey
`Henry
`tracy
EBA管理員 (EBAQooz)
`leung
`catherine
`嘉麗
`Madman
`妍
網站連結
my鋼琴卜卜`(but正係攞...
我整既琴譜-默默無語
我整既琴譜-because y...
我整既琴譜-you are m...
我整既琴譜-心牆
我整既琴譜-生命霓裳
我整既琴譜-失落沙洲
我整既琴譜-因為我太傻...
我整既琴譜-年度之歌
我整既琴譜-我愛他
我整既琴譜-直覺
最新文章
所謂「悠閒」的暑假
社會一貫的相處之道
遙夢
給賤男的信
自我封閉
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
文章分類
全部 (347)
SCHOOL LIFE (176)
比賽 (9)
未分類 (165)
每月文章
日誌統計
文章總數: 347
留言總數: 2022
今日人氣: 42
累積人氣: 6907
2010 年 1 月 29 日  星期五   晴天


2010-01-29 分類: SCHOOL LIFE

今日照特別時間表上堂=]

堂堂都係上半粒鐘=]

真係正~

雖然下晝1點就放左學.

但係我仲要番黎學校練習朗誦...-3-''

唉.......

所以lunch同虹衣食.

之後一齊番學校

見到o記.

佢都要去朗誦練習

講番一件事.

我同o記對誦.

都唔知痴左咩線同佢對誦...- -''

不過都ok既

今次比賽我地學校好似得我同o記係一男一女對誦

其他都係1pair男/女

有劉x君同mary姐對誦xd                             (係咪意想不到呢~)

仲有虹衣同琪琪                 

仲有其他人對誦

好悶....

當然仲有獨誦啦~

喺到練完又練....

練到3點幾先走得人...

咪即係同平時放學時間冇咩分別...-3-''

 

今日老師俾左好多功課呀...t3t

想做死人咩...

miss chan金句:

越唔做,

越要做!

所以中文先越黎越多功課...t3t

其他科都好似俾左好多功課...

天呀......

 



2010 年 1 月 28 日  星期四   晴天


2010-01-28 分類: SCHOOL LIFE

今日上晝嗰堂數學堂鍾sir教咩二進數...

佢就話,

100-1=11

o0o?!

下?!

''痴線架!!!!!

唔明呀......''

成班同學喺嗰陣幾乎都呆鬼左.....

有d人近乎接受唔到呢個事實...                                                     XD

我都係...

點解會咁架?T0T?''

不過到左下晝嗰堂數學堂就冇事lu~

 

我宜家成日都俾人篤肚...t3t''

究竟咩事?

乜我個肚真係好好篤咩?

因住篤到我內傷,

傷到冇朋友xd

聽日係照特別時間表上堂=]

即係話下晝1點就放學...

哇~諗起都開心=]

至弊下晝食完lunch我又要番學校呢...t3t

因為有個普通話朗誦練習...

 

唉...

好多功課做呀...

最衰我懶啦...-3-

喺交既前一日先黎做...

唉...

隻右手寫到好攰...t_t''

oh...