nancypig886
暱稱: NaNcY姐{x`詩。szE`}
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
`薛雞
`茵茵
`小詩
`男
`金魚
`樺
`芯姐
`珊珊
`枝枝
`鈿鈿
`Henry
`ㄚ朗
EBA管理員 (EBAQooz)
`小趙
`收音機
`鴨囝
`Madman
`霖霖
`雯仔
`妍
網站連結
my鋼琴卜卜`(but正係攞...
我整既琴譜-默默無語
我整既琴譜-because y...
我整既琴譜-you are m...
我整既琴譜-心牆
我整既琴譜-生命霓裳
我整既琴譜-失落沙洲
我整既琴譜-因為我太傻...
我整既琴譜-年度之歌
我整既琴譜-我愛他
我整既琴譜-直覺
最新文章
所謂「悠閒」的暑假
社會一貫的相處之道
遙夢
給賤男的信
自我封閉
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
文章分類
全部 (347)
SCHOOL LIFE (176)
比賽 (9)
未分類 (165)
每月文章
日誌統計
文章總數: 347
留言總數: 2022
今日人氣: 46
累積人氣: 6911
2010 年 1 月 27 日  星期三   晴天


2010-01-27 分類: SCHOOL LIFE

今日PE堂打壘球...

都冇癮既...-3-''

打黎打去都係輸...-3-''

跟住IS堂阿sir講完野之後就叫我地抄筆記...

D筆記多到...0.0''

數學堂阿sir講左一d野,

之後舉左一個例:

'' 你問10個男仔令唔令仔

通常都有9個答你,佢係令仔,

其實你覺得佢好樣衰 ''

我即時諗起洪x達...- -''

佢成日自認令仔.

但係其實唔單止我,

好多人都覺得佢好樣衰囉...

原來真係架....

通常自認令既人都會係好樣衰xd

英文堂謄文

unbelievable...

我份作文居然有78分..-0-''                                                   (曬命-3-)

唔係掛...

其實我覺得自己作得麻麻之喎...                                         (扮謙-.-)

跟住放學番黎就即刻做功課

最近真係好多功課...

      



2010 年 1 月 26 日  星期二   晴天


2010-01-26 分類: SCHOOL LIFE

今日上堂超悶....

咩事咁悶?-.-''

唔知...

無聊無聊...-3-''

lunch time俾早兒成班友''圍歐''...                           (其實唔係)

早兒無啦啦篤我個肚...-[]-''

好痛...t3t''

痛到冇人有...t0t''

當場大嗌左一野...                                                    (唔好諗錯隔離)

oh...>_<''

俾早兒篤到我內傷...>0<''

救命...

哈哈哈哈哈...XD

好似每件好笑既事都喺lunch time發生...=]

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

丁當 - 你為什么說謊

作詞:劉沁 黃婷  作曲:劉沁


這次我走開 再沒有話要說出來
我不想再期待走下去 還能多精彩
我不了解你怎能心安
也抓不住你的倔強
可是我知道你 你為什么說謊

你說你還在 一分一秒也沒走開
我想留在這里 可是這一切已太晚
我不能再像從前一樣
為我們的明天瘋狂
你不必解釋 你為什么說謊

你不能說我沒有愛過 說我沒等過難過
我也想說 也許能重來我卻還是沉默
你一直問我的心到底在不在
問我怎能不遺憾就丟失了愛
而我的淚 怎么就流下來


你說你還在 一分一秒也沒走開
我想留在這里 可是這一切已太晚
我不能再像從前一樣
為我們的明天瘋狂
你不必解釋 你為什么說謊

你不能說我沒有愛過 說我沒等過難過
我也想說 也許能重來我卻還是沉默
你一直問我的心到底在不在
問我怎能不遺憾就丟失了愛
而我的淚 怎么就流下來

你不能說我沒有愛過 說我沒等過難過
我也想說 也許能重來我卻還是沉默
你一直問我的心到底在不在
問我怎能不遺憾就丟失了愛
而我的淚 怎么就流下來

你一直問我的心到底在不在
問我怎能不遺憾就丟失了愛
而我的淚 怎么就流下來