終於到左朗誦比賽閎呢一日,
心情當然緊張啦~
不過我係到差唔多到我出場嗰陣先開始驚xd
我發覺,
大部份參加比賽既都係我地bbss既學生-.-''
第一場比賽係獨誦;
第2個出場既嗰個肥仔好好笑...
佢居然著西裝比賽-0-
我係第19個出場,
劉x君係第18個 (前我一個)
o記係我後面, (第20個)
尾尾有個朗誦既女仔因為唔記得左
所以自行番番埋位
本來已經冇行,
不過個評判好好人
俾佢到最尾朗誦多次=]
當評判宣佈嗰陣, (評判係個年輕既男人,25-35歲到)
我都冇緊張到...
唔係因為我志在必得,
而係因為我參加比賽係當攞一個經驗.
優異:劉x君&黃x深
季軍係嗰個西裝肥仔
亞軍係f.1嗰個金嬋 (個名好特別)
終於到左宣佈冠軍既時候..................
o記喺嗰陣話讓條路行出去 (不過都唔使,只係企一企身俾人睇下個樣)
不過我都冇諗過攞獎... (雖然喺上一篇講過話一定要攞)
奇蹟就要發生...
''冠軍是...王x詩!''
o0o''
what?!
我攞左冠軍?!
-0-......................
o左...
不過都好開心=]
我實在太十派喇!!!!!!>v<''
居然俾我攞到冠軍...!
哈哈哈哈哈...XDXDXD
一係就唔攞,
一攞就攞冠軍>3<''
OH MY GOD!
unbelievable!
到左第二場比賽;
比賽完獨誦就去左對誦;
大家都知道我係同o記對誦,
到我地出場嗰陣,
大至上都ok
o記佢總算讀得唔正,
不過我諗都冇可能攞到獎架喇...
最後,
優異同季軍都係我地bbss攞
亞軍係Heidi&歐陽=]
恭喜晒歐陽~
因為佢已經參加左朗誦比賽8年! (包括其他朗誦比賽)
攞都未攞過獎
今次攞到獎真係恭喜晒!
冠軍就係另一間學校
即係對誦我冇行啦....-3-''
都係o記累事....\3/''
不過獨誦可以攞冠軍我已經好開心架喇~
今日總結:
終於買到隻橙,
唔使得個桔=]
|