nancypig886
暱稱: NaNcY姐{x`詩。szE`}
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
`珊珊
`冼俊
`洗腳
siukay49 (siukay49)
`淘淘
`琪琪
`軒
`虹衣
`妍
`tracy
`細佬
`妖妖
`魚
`麗顏
`美霖
`h0浚
`茵茵
`芬芬
快樂不消失的人 (laujeff)
`康
網站連結
my鋼琴卜卜`(but正係攞...
我整既琴譜-默默無語
我整既琴譜-because y...
我整既琴譜-you are m...
我整既琴譜-心牆
我整既琴譜-生命霓裳
我整既琴譜-失落沙洲
我整既琴譜-因為我太傻...
我整既琴譜-年度之歌
我整既琴譜-我愛他
我整既琴譜-直覺
最新文章
所謂「悠閒」的暑假
社會一貫的相處之道
遙夢
給賤男的信
自我封閉
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
文章分類
全部 (347)
SCHOOL LIFE (176)
比賽 (9)
未分類 (165)
每月文章
日誌統計
文章總數: 347
留言總數: 2022
今日人氣: 33
累積人氣: 6898
2010 年 2 月 27 日  星期六   晴天


好消息!!!!! 開心 分類: 比賽

終於到左朗誦比賽閎呢一日,

心情當然緊張啦~                            

不過我係到差唔多到我出場嗰陣先開始驚xd

我發覺,

大部份參加比賽既都係我地bbss既學生-.-''

 

 

第一場比賽係獨誦;

第2個出場既嗰個肥仔好好笑...

佢居然著西裝比賽-0-

我係第19個出場,

劉x君係第18個                                      (前我一個)

o記係我後面,                                         (第20個)

尾尾有個朗誦既女仔因為唔記得左

所以自行番番埋位

本來已經冇行,

不過個評判好好人

俾佢到最尾朗誦多次=]                           

 

當評判宣佈嗰陣,                                   (評判係個年輕既男人,25-35歲到)

我都冇緊張到...

唔係因為我志在必得,

而係因為我參加比賽係當攞一個經驗.

優異:劉x君&黃x深

季軍係嗰個西裝肥仔

亞軍係f.1嗰個金嬋                                 (個名好特別)

終於到左宣佈冠軍既時候..................

o記喺嗰陣話讓條路行出去                   (不過都唔使,只係企一企身俾人睇下個樣)

不過我都冇諗過攞獎...                           (雖然喺上一篇講過話一定要攞)

奇蹟就要發生...

''冠軍是...王x詩!''                                  

o0o''

what?!

我攞左冠軍?!

-0-......................

o左...

不過都好開心=]

我實在太十派喇!!!!!!>v<''

居然俾我攞到冠軍...!

哈哈哈哈哈...XDXDXD

一係就唔攞,

一攞就攞冠軍>3<''

OH MY GOD!

unbelievable!

 

 

到左第二場比賽;

比賽完獨誦就去左對誦;

大家都知道我係同o記對誦,

到我地出場嗰陣,

大至上都ok

o記佢總算讀得唔正,

不過我諗都冇可能攞到獎架喇...

 

最後,

優異同季軍都係我地bbss攞

亞軍係Heidi&歐陽=]

恭喜晒歐陽~

因為佢已經參加左朗誦比賽8年!                      (包括其他朗誦比賽)

攞都未攞過獎

今次攞到獎真係恭喜晒!

冠軍就係另一間學校

即係對誦我冇行啦....-3-''

都係o記累事....\3/''

不過獨誦可以攞冠軍我已經好開心架喇~

 

                 

今日總結:

終於買到隻橙,

唔使得個桔=]

  



2010 年 2 月 26 日  星期五   晴天


2010-02-26 分類: 未分類

聽日就係朗誦比賽喇!>3<''

超緊張!

不過我已經練好晒=]

聽日既比賽應該冇問題~

不過有一樣野好好笑,

就係個比賽場地就喺隔離學校-基朗-.-''

超近...-0-

唔夠舊年好玩-3-

舊年就係去葵芳...

又搭西鐵,又搭地鐵,又轉小巴

不知幾好玩^3^

 

為左呢個比賽,

我要努力努力!

攞個冠軍番黎!!!!

獨誦就得

對誦就.........

o記既普通話好似講極都講唔正-.-''

但係改又改唔到...

睇黎對誦都係冇行架喇...

唔緊要!

只要盡力而為就得!

yeah!