今日PE堂打籃球...-3-''
你都知我PE有幾屎架啦~
射嗰十幾球先得一兩球中...-v-''
今日兩個小息都去左搵黃玉珍練朗誦.
星期六就比賽喇!
要加緊練習先得!
下晝上英文堂.
何同學講2mins talk嗰陣好好笑,
佢個power point第一頁寫住''MJ''呢兩個字,
跟住D人就講gag話佢講既係tvb既master joe (知道master joe係邊個嗎?)
點知真係喎o0o''
大家當場笑到痴左線>V<''
我都係.XDXD
放學之後去左choir
跟住就番屋企lu~
|