今日天氣依然都唔係好好...
不過好彩番學嗰陣冇落雨啫=]
不過點解到左早會時間又唔落雨呀...-3-''
咁咪唔使落籃球場囉...>3<''
oh...-3-''
頭兩堂係中文...
嗰陣我仲未訓醒xd
所以喺到扮精神xd
LE堂又調位xdxd (小息xxx無啦啦叫我幫xxx做xxxx...-.-'')
跟住lunch time無啦啦落雨...-.-''
有冇搞錯...
不過好彩我吸取左琴日既教訓,
有帶遮^.^~
跟住lunch time番黎上eng同IS堂...-3-''
悶...
放學之後有個中文測驗...t3t''
miss chan本來話bk左202室,
但係佢話有留堂班 (今日留堂班唔係喺201室咩?)
所以叫我地去201室
跟住當成班去左201室既時候,
miss chan又話好似201室先有留堂班...=.=''
玩野呀?!
為免又要走黎走去,
miss chan叫左我地去音樂室到測...
有冇搞錯!
搞到我地班走黎走去...-3-''
最後終於喺音樂室到測左
我諗呢次測驗都應該冇問題掛...
如果唔係我就要留miss chan既堂一個星期
去進行地獄式訓練!
唔想呀...t0t''
yeah!
番埋聽日就放假喇!=]
|