nancypig886
暱稱: NaNcY姐{x`詩。szE`}
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
`Madman
`芬芬
`房xx
`ㄚ朗
`霞
`枝枝
`芯姐
`tracy
`依莉
`濤濤
EBA管理員 (EBAQooz)
快樂不消失的人 (laujeff)
`丹
`小詩
`收音機
`婷
`廖藹
`鈿鈿
`leung
`彤
網站連結
my鋼琴卜卜`(but正係攞...
我整既琴譜-默默無語
我整既琴譜-because y...
我整既琴譜-you are m...
我整既琴譜-心牆
我整既琴譜-生命霓裳
我整既琴譜-失落沙洲
我整既琴譜-因為我太傻...
我整既琴譜-年度之歌
我整既琴譜-我愛他
我整既琴譜-直覺
最新文章
所謂「悠閒」的暑假
社會一貫的相處之道
遙夢
給賤男的信
自我封閉
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
文章分類
全部 (347)
SCHOOL LIFE (176)
比賽 (9)
未分類 (165)
每月文章
日誌統計
文章總數: 347
留言總數: 2022
今日人氣: 10
累積人氣: 6927
2010 年 2 月 9 日  星期二   晴天


2010-02-09 分類: SCHOOL LIFE

今日中文堂作文

作作下無啦啦聽到出面有人唱歌...

唔知邊個喺到開咪唱...-.-''

miss chan聽到都笑左

有d人話係郭x江

有d人聽到首歌係胖虎嗰首唔知咩歌

哈哈xd

好笑xd

不過實在太嘈喇

搞到我唔可以專心作文...-3-''

跟住作作下文無啦啦右邊隻眼狂咁眼皮跳...

左吉右凶呀...

唔知會d咩衰野發生呢?...

 

因為今日係放假之前既最後一日番學

所以學校有個大掃除

搞到我最鐘意上既音樂堂同唔係幾鐘意上既eng堂得嗰半粒鐘...-3-''

就係喺音樂堂既時候

miss chan想播段片俾我地睇.

點知播極都播唔到...

唔通...

就係我右邊隻眼狂咁眼皮跳所在?

oh...

不過到左最後miss chan都上youtube搵番段片播俾我地睇.

喺大掃除既時候,

都冇咩好幫手既,

要做既都俾人地做晒,

自己要做既野一早就做晒.

所以就能夠準時放學=]

聽日就放假喇...-v-''

好開心呀~

不過目前要KO晒d功課先...-3-''

但係d功課都到做死人咁滯...

 



2010 年 2 月 8 日  星期一   雨天


2010-02-08 分類: SCHOOL LIFE

今日天氣依然都唔係好好...

不過好彩番學嗰陣冇落雨啫=]

不過點解到左早會時間又唔落雨呀...-3-''

咁咪唔使落籃球場囉...>3<''

oh...-3-''

頭兩堂係中文...

嗰陣我仲未訓醒xd

所以喺到扮精神xd

LE堂又調位xdxd                                                       (小息xxx無啦啦叫我幫xxx做xxxx...-.-'')

跟住lunch time無啦啦落雨...-.-''

有冇搞錯...

不過好彩我吸取左琴日既教訓,

有帶遮^.^~

跟住lunch time番黎上eng同IS堂...-3-''

悶...

放學之後有個中文測驗...t3t''

miss chan本來話bk左202室,

但係佢話有留堂班                                                         (今日留堂班唔係喺201室咩?)

所以叫我地去201室

跟住當成班去左201室既時候,

miss chan又話好似201室先有留堂班...=.=''

玩野呀?!

為免又要走黎走去,

miss chan叫左我地去音樂室到測...

有冇搞錯!

搞到我地班走黎走去...-3-''

最後終於喺音樂室到測左

我諗呢次測驗都應該冇問題掛...

如果唔係我就要留miss chan既堂一個星期

去進行地獄式訓練!

唔想呀...t0t''

 

yeah!

番埋聽日就放假喇!=]