nancypig886
暱稱: NaNcY姐{x`詩。szE`}
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
EBA管理員 (EBAQooz)
`珊珊
`嘉麗
`Danny
`收音機
`淘淘
`雪
`紙巾
`妍
`早兒
`o記
`怡
`濤濤
`Madman
`茵茵
`ㄚ朗
`薛雞
`魚
`寶寶
`冼俊
網站連結
my鋼琴卜卜`(but正係攞...
我整既琴譜-默默無語
我整既琴譜-because y...
我整既琴譜-you are m...
我整既琴譜-心牆
我整既琴譜-生命霓裳
我整既琴譜-失落沙洲
我整既琴譜-因為我太傻...
我整既琴譜-年度之歌
我整既琴譜-我愛他
我整既琴譜-直覺
最新文章
所謂「悠閒」的暑假
社會一貫的相處之道
遙夢
給賤男的信
自我封閉
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
文章分類
全部 (347)
SCHOOL LIFE (176)
比賽 (9)
未分類 (165)
每月文章
日誌統計
文章總數: 347
留言總數: 2022
今日人氣: 18
累積人氣: 6935
2010 年 2 月 5 日  星期五   晴天


2010-02-05 分類: SCHOOL LIFE

今日同平時冇咩分別..

都係上埋d無聊堂...-3-

不過到左第2個小息有特別事件發生...

嗰時張sir無啦啦搵我.

佢話叫我等陣喺周會到領唱喎...-0-

真係好突然...

不過冇問題

唱國歌同校歌之嘛

對於我呢個唱歌咁好聽既nancy姐冇問題xd

lunch time借左yoyo副眼鏡帶xd

佢副眼鏡好令呀...*v*~

仲要係咁岩喺同一間鋪到買...

不過唔同分店xd

跟住就到左周會時間

又係我領唱時間喇!

唱完之後,

張sir同我&黃xx講以後同張靜文&xxx輪流喺周會領唱喎...

無言-v-'''''

所以,我要喺呢到多謝miss chan提我個名俾張sir=]

如果唔係我都唔會有機會喺周會到領唱xd

周會完左之後放學,

放學之後就同o記去左練朗誦

練完之後番屋企                                 (喺途中問左o記一d私人野...)

嘻嘻:D

 



2010 年 2 月 3 日  星期三   晴天


2010-02-03 分類: SCHOOL LIFE

今日上電腦堂嗰陣笑死我...>3<~

今日電腦堂咪教咩整音樂d野既,

阿sir唱嗰首咩xxxxx                                            (唔記得歌名)

''每次我撞親你,每次我撞親你..''                       (原本歌詞:每次我望真你,每次我望真你)

呢個超好笑xD

阿sir根本唱到全部走晒音....XDXD

都唔岩key既xd

跟住阿sir叫我地試下cut人聲.

因為李偉彥做得最快.

跟住阿sir嗌左佢出去示範

佢示完範之後阿sir叫佢錄音...                            (笑緊...)

叫佢唱學生哥

李偉彥錄緊嗰陣我地已經開始笑緊...XDXDXDXD

到左佢錄完之後阿sir播番嗰陣...

我地一路聽一路笑...XDXDXDXDXDXDXDXDXDXD

我仲笑到甩左''牙較''...XDXD

真係超超超好笑

宜家諗番起都好鬼好笑XDXD

你見我打咁多''XD''就知有幾好笑啦~

 

中文堂小測...- -''

唔好提...

不過我諗唔會去到要留堂嗰種地步既...

 

跟住數學堂鍾sir教完數就派紙條                           (你唔需要知道紙條入面係咩)

唉.....

今次考試全級跌左4名...                                           (謝雅佢就..........)

唉...

番到屋企講左俾阿媽知.

佢居然冇鬧我喎...0.0''                                               (因為佢鬧既係其他野...)

 

今日總結:

悲喜交集

悲:成績

喜:上電腦堂