今日上電腦堂嗰陣笑死我...>3<~
今日電腦堂咪教咩整音樂d野既,
阿sir唱嗰首咩xxxxx (唔記得歌名)
''每次我撞親你,每次我撞親你..'' (原本歌詞:每次我望真你,每次我望真你)
呢個超好笑xD
阿sir根本唱到全部走晒音....XDXD
都唔岩key既xd
跟住阿sir叫我地試下cut人聲.
因為李偉彥做得最快.
跟住阿sir嗌左佢出去示範
佢示完範之後阿sir叫佢錄音... (笑緊...)
叫佢唱學生哥
李偉彥錄緊嗰陣我地已經開始笑緊...XDXDXDXD
到左佢錄完之後阿sir播番嗰陣...
我地一路聽一路笑...XDXDXDXDXDXDXDXDXDXD
我仲笑到甩左''牙較''...XDXD
真係超超超好笑
宜家諗番起都好鬼好笑XDXD
你見我打咁多''XD''就知有幾好笑啦~
中文堂小測...- -''
唔好提...
不過我諗唔會去到要留堂嗰種地步既...
跟住數學堂鍾sir教完數就派紙條 (你唔需要知道紙條入面係咩)
唉.....
今次考試全級跌左4名... (謝雅佢就..........)
唉...
番到屋企講左俾阿媽知.
佢居然冇鬧我喎...0.0'' (因為佢鬧既係其他野...)
今日總結:
悲喜交集
悲:成績
喜:上電腦堂
|