今日冇咩好做...........-3-
DT堂整橋
鋸木嗰陣因為禁舊木用得太多力
上完堂之後左手冇力...-0-''
但係用黎鋸木既右手居然冇事....- -''
都唔知點解...
下晝上英文堂.
喺到聽英文歌
首歌好難聽...- -''
仲話係n年前好heat
唔係掛....-[ ]-''
放學之後去chior
其實我自form1完左之後到form2上學期一次都冇去過chior....-v-''
唉...
好采下學期唱番form1唱嗰首歌啫^3^
同埋miss chan都冇怪我xd
我唱唱唱唱........
咁又一日lu~
聽有個中文小測...
oh god...t3t
|