今日好正=]
DT堂黎志明冇番^0^~
yeah~
唔使上DT堂=]
不過就要去圖書館囉...-3-''
lunch time無啦啦早兒揑我條頸...-0-
又唔小心整到我條恤衫...
搞到我爆左兩次鈕...-_-'' (幾sexy呀~xd)
中文堂miss chan又冇番...- -''
無聊無聊...
個代課老師帶左我地落去禮堂個書展到睇書
今日既結論就係:
唔使上3堂=]
不過好無聊...-3-''
今日上堂好悶呀...-3-''
中文堂黎左場辨論比賽
其實係為左一條題目喺到傾
嗰幾條友喺到駁黎駁去,
都幾過癮下~
下晝又到左我最鐘意上既堂-音樂堂=]
當miss chan問鋼琴既全名.
我答左''pianoforte''
跟住佢就讚我有文化xdxd
哈哈`
放左學之後去左普通話朗誦
5點半先到屋企...
功課又黎喇...