今日上中文堂嗰陣.
黃玉珍無啦啦話我頭髮過膊頭.
叫我摘頭髮...- -'''
有冇搞錯啊...
之前我d頭髮都好長啦~
又唔叫我摘...=3='''
早唔叫,遲唔叫.
係都要我最唔想俾人話嗰陣叫...-3-'''
摘咪摘.
驚你呀?
我宜家仲猶豫緊摘唔摘.
摘就俾李x彥仲有唔知邊個笑.
唔摘我又驚見到黃副校俾佢捉...- -'''
跟住上上下堂.
黃玉珍又無啦啦話我作文個結段太長...- -'''
又乜又盛.
好q煩...\_/'''
玩針對咩...
仆佢x啊.
係都要針對我...=3='''
今日好眼瞓啊...=_='''
聽日又要dict...
妖...
係咁`...
|