| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 3 月 3 日 星期二  |
| 星期二...` |
分類: 未分類 |
今日係星期二.
上緊DT堂嗰陣.
我整完個鐘面就走去鑽lone
老師話我個鐘面上面嗰舊唔知乜野好似就黎' 粒'
佢幫我鑽.
我梗係好啦.
唔使自己鑽...XD'''
點知嗰個阿SIR鑽到' 咩'左.
有冇搞錯呀...
到左LUNCH TIME,
我同廖藹婷、李泳芯、李烙詩同埋謝雅婷去左食嗰個乜鬼日本餐廳食.
我都係第一次去呢間食炸...^3^'''
我地全部都叫左炸餃子拉麵...
呵呵...我地超夾...XD'''
到左下晝中文堂.
黃玉珍又講左一大堆廢話.
跟住睇戲既時間到了...
個個都要演講...
好彩上次我讀左啫.XD'''
我同ON9男講.
' 喂,謝雅婷之後到你囉噃.'
我讀左嘛.
佢O晒嘴呀...
哈哈哈...
笑死我.
我借左個稿俾佢.
佢照住讀嗰陣笑死我...
估唔到就係...
廖藹`喺到偷影緊黃玉珍呀...!?
佢話差D就影到了...
哎呀...
影到咪可以擺上卜卜囉...- -'''
放學嗰陣同廖藹`、李烙詩同埋虹衣一齊放...
呵呵呵...
|
2009 年 3 月 2 日 星期一  |
| 星期一...` |
分類: SCHOOL LIFE |
平平淡淡既星期一.
其實我過既每一日都係平平淡淡...
今日都冇乜野.
只係喺LUNCH TIME嗰陣,
行出課室見到邱康恆同鄺樂文.
邱康恆問我,
'喂!有冇毛筆?'
'我做咩要借俾你啊?痴線.'
其實我都冇毛筆.點借俾佢.
我、廖藹婷同埋李泳芯去左食米線,
我嗌左個蟹柳雲吞米線,小辣,
估唔到辣到阿媽都唔應得...火 _ 火'''
飲晒杯凍奶茶都仲係咁辣.
只係小辣.係小辣之噃...
辣到我個嘴紅晒...
好似搽左唇膏咁...
我用手遮住,
我唔想俾人笑...
但李泳芯同廖藹婷話咁樣做冇做.
叫我飲多D水.
大佬,
我都冇水喺身...
結果我都係用手遮住個嘴...- -'''
呵呵...
廖藹婷今日去配眼鏡喔~
本來我都想跟埋去.
不過都係算...
|
« | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | »
|