今日.
個惜別會一完,
我就即刻上番去課室,
然後執書包走人,
其實都唔算係走人既.
我只不過係要去普通話既集誦同對誦之嘛...XD'''
嗰陣時已經係4點幾.
我唔知仲使唔使練.
結果都係要...- -'''
本來練到4:45就可以走人,
點知練到5:10先走人...- -'''
唉...
又SAI我D時間...
可能係普通話朗誦4點幾先開始卦.
更何況呢次係最後一次練習.
所以可能老師會著緊D...
唓...
宜家逢係硬晝食完飯都要去架啦~
最衰都係個惜別會.
搞到我遲左成半個鐘先走得人...
不過我都明.
嗰D FORM5,7 STUDENTS都要走囉...
遲D走可能仲好.
唔講啦.
我要去人地屋企.
係咁先...=]'''
|