終於到左talent show既呢一日喇!!!!!
好興奮喔!!! (差d搞到琴晚訓唔著xd)
好正~~~~~~~
chem sir同佢班學生一齊跳舞好正~
劉老師扮中學生好正~
基哥嗰句野好正~
好多班既talent show都好正~
Lady Gaga達人-0-
We all in this together!
咇 咇 咇咇咇~
哈姆太郎,超人,keroro,寵物小精靈XDXD
3A既dramaXD
青春,真可愛青春~
仲有好多好多好正既野~
全場high爆喇!!!!
當然係我地3B最正~~~
3B is the best!!!!!!!!!
攞唔到獎唔緊要,
最緊要我地已經全力以赴,做到最好!
瑤瑤達人唔好唔開心=] (我好想睇你玩瑤瑤呀~~ -3- 幾時表演俾我睇??)
Dear 3B:
我愛你!
I Love You!
我爱你!
사랑해요!!!
迎接旅行日既來臨=] |