英文堂走火警,
正!!!!
art堂又一齊黎吹水喇~
lunch time去左睇藝墟.
一入到去禮堂就俾早兒拉左去整馬賽克-.-''
跟住就掛住整馬賽克,
其他show都冇睇到...-3- (包括默劇,魔術,扯鈴...xd)

估下有咩意思?=]
LE堂drama好好笑XDXDXDXD
sam sam既淫叫xdxd
達既'' 長官,你好. '' (tak koon, con ni ji wa~)
想唔笑死我都幾難-v-''
中文堂俾髮膠訓話了成堂...
不過又講得幾岩既~
放學去左音樂室練鼓,
ms遲到-3-
我地練到5:30pm先走人...-v-
heheXD
我喺白板到寫左: 美妙的瓜子, 帶來這香味 , 使我很想吃 , 齊齊吔 by Nancy (3B)
唔知聽日ms chan睇到會點呢??xd
|