nancypig886
暱稱: NaNcY姐{x`詩。szE`}
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
`金魚
`WK
`冼俊
`早兒
`河童
`LAM
`浩
`h0浚
`男
`tracy
`leung
`芬芬
`廖藹
`鴨囝
`霖霖
`康
`Madman
`麗顏
`tsang yan
`磊
網站連結
my鋼琴卜卜`(but正係攞...
我整既琴譜-默默無語
我整既琴譜-because y...
我整既琴譜-you are m...
我整既琴譜-心牆
我整既琴譜-生命霓裳
我整既琴譜-失落沙洲
我整既琴譜-因為我太傻...
我整既琴譜-年度之歌
我整既琴譜-我愛他
我整既琴譜-直覺
最新文章
所謂「悠閒」的暑假
社會一貫的相處之道
遙夢
給賤男的信
自我封閉
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
文章分類
全部 (347)
SCHOOL LIFE (176)
比賽 (9)
未分類 (165)
每月文章
日誌統計
文章總數: 347
留言總數: 2022
今日人氣: 14
累積人氣: 6931
2010 年 10 月 15 日  星期五   清涼


多謝大家支持!!! 愉快 分類: SCHOOL LIFE

呵呵~

開心喔~

普通話個比賽攞左一冠一季=]  ---朗誦&唱歌;]          

我覺得我冇乜點做過司儀囉~

因為有一日黃玉珍嗌左d司儀放學傾野,

但係黃玉珍冇叫我去囉~~~

跟住到左比賽我又冇乜點做過野,               (直情冇做過添啦~ -v-)

妖~~~                 

搞到我好想揸住個咪講野呀...-3-                  (雖然唱歌都有揸咪,不過兩者感覺唔同)

其他司儀都有講過野,                (有金x,死賤呢,劉x君&黃x深同學)

得我冇講過咋...v3v''

不爽中...                                      (不過我都有做領唱-v-)

 

最唔妥既係,

就係歌唱比賽冠軍居然俾form.2某班友攞左...-0-''

唱歌唱得好聽咩??

唔覺喎!!!!                           (我唱得好聽d XDXD)

佢地知道係佢地攞冠軍嗰陣,

開心到札札跳...                            (使唔使咁呀...)

如果係芝芝攞冠軍我都可以接受.

但係...

所以爆唔妥佢地囉~

ms chan嗰陣係咪唔舒服呀??

所以先走漏眼...-v-

結果 芝芝:亞軍, 我:季軍 -3-             (但其實我同芝芝同分架,不過可能ms覺得芝芝好d =])

 

我都知我朗誦既誦材有d...

''  結實的肌肉在衣服下隱隱凸現... ''               so sexy~~~

'' 兩眼烱烱有神... ''                       囧...

加上我表情誇張...                           (表情誇張係朗誦既首要條件喔!)

最後攞到冠軍-v-

 

今日雖然攞唔到雙冠,

不過都多謝大家支持=]

 

向UT&singing contest 進發!

 



2010 年 10 月 14 日  星期四   晴天


請支持我! 分類: 未分類

聽日就係普通話日喇!=]

請大家多多支持!!

唔理我朗誦定唱歌,

都請洗耳恭聽!!

我要努力練歌!

我要努力練朗誦!            (好似得我一個,朗誦唱歌,兩樣參加晒...-.-'')

令大家聽日週會大飽耳福=]

 

UT殺到黎喇~

我仲未知個'' 死 ''字點寫...-.-