呵呵~
開心喔~
普通話個比賽攞左一冠一季=] ---朗誦&唱歌;]
我覺得我冇乜點做過司儀囉~
因為有一日黃玉珍嗌左d司儀放學傾野,
但係黃玉珍冇叫我去囉~~~
跟住到左比賽我又冇乜點做過野, (直情冇做過添啦~ -v-)
妖~~~
搞到我好想揸住個咪講野呀...-3- (雖然唱歌都有揸咪,不過兩者感覺唔同)
其他司儀都有講過野, (有金x,死賤呢,劉x君&黃x深同學)
得我冇講過咋...v3v''
不爽中... (不過我都有做領唱-v-)
最唔妥既係,
就係歌唱比賽冠軍居然俾form.2某班友攞左...-0-''
唱歌唱得好聽咩??
唔覺喎!!!! (我唱得好聽d XDXD)
佢地知道係佢地攞冠軍嗰陣,
開心到札札跳... (使唔使咁呀...)
如果係芝芝攞冠軍我都可以接受.
但係...
所以爆唔妥佢地囉~
ms chan嗰陣係咪唔舒服呀??
所以先走漏眼...-v-
結果 芝芝:亞軍, 我:季軍 -3- (但其實我同芝芝同分架,不過可能ms覺得芝芝好d =])
我都知我朗誦既誦材有d...
'' 結實的肌肉在衣服下隱隱凸現... '' so sexy~~~
'' 兩眼烱烱有神... '' 囧...
加上我表情誇張... (表情誇張係朗誦既首要條件喔!)
最後攞到冠軍-v-
今日雖然攞唔到雙冠,
不過都多謝大家支持=]
向UT&singing contest 進發!
|